Date: Mon, 10 Jun 2002 09:12:22 +0000
From: "A. Veronica Fernandes" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [Goanet] Linobabache nazuk Kovita.

Lino Douradochi sokol diloli sundor Kovita.

Linobab Dourado hanchi "Hanv Montri Zalam Gha" kovita ekdom maka avoddli. Hi
kovita ek "satire" rupan boroilea ti vachpa sarki assa.  Itli unch kovita
eka khuinchea tori Konknni potrar or masikar eunkuch zai ani jedna ticho
hetu ekdom tazo assa tedna ti ailear bori.  Choddan chodd Konknni lokan ti
vachpachi goroz ani tech porim Konknni mollar itlo unch namnecho Kovi assa
mhonn gommpakui borem.  Kuwaitak Konknni mollar Linobaba sarkello unch
kulliocho kovi assa mhonn maka ghorv bhogta ani oslea kovik porbim favta.
Linobab fuddem tanch mar ani oxech porim unch dhorjeacho kovita boroit rav,
amcho tumkam sodanch tenko astolo. Tujevelean Konknni Kovitanchem zoit zaum
ani Kuwaitak Konknnichem unchlepon vaddonk.

Konknni Mogi A. Veronica Fernandes-Kuwait.

"Eka Montreachea Rudan Kovita Rupan
- -----------------------------------

             HANV MONTRI ZALAM GHA

Mhoje nove montrimonddolan asat cheallis subhagi
Nigtoch novo povitr prasad ghetla konnuch na papi
Daven-uzvean pollovpi nhoi, sarkech nitt rosto cholpi
Ponn kednai goroz podleruch meza pondchean hat korpi

Bizle montri tumkam kednach kallokant dovorchona
Air condition choloit ravat bizle meter voir sorchona
Vahutuk montri sardina baxen bosint tumkam bhorchona
Goddie tikeattichi dhor vhaddteli montreachea bolsak
                                  burak asona

Vikas montri teag kortolo xarantli borich udhorgot
                                               korpak
Goir kaidean imaroti ubheo, thodim flettam toiar
                                      montreak diupak
'Tourism' montri adtolo bailo 'tourist' hotelancho
                                      donddo vadovpak
Baina oslea sundoream kodlean AIDS pidda Goeant odik
                                           vistravpak

Bolaikea montri sambaltolo bolaiki Goemchea porjeachi
Sorkari hospittolant  distelem gordi na piddestanchi
Ghor montri rakonn kortolo dor ek Goemchea kuttumbachi
Daram ugttinch dovrun nidat  birant na choranchi

Krixi montri xetkamot korinastana borpur jevon ditlo
'Non-agricultural land' oslo xik'ko marun pikavol
                              zomnir sudarop kortolo
Xikxonn montri Goemchi 'illeteracy' kobar korun jerul
                                             ghetolo
Thodeach mhoineant porot venchnnuko ani fuddlo sorkar
                                       xikop naslolo

Ani Hanv Mukhel Montri nit mhoji asteli ekdom
kodok-kor
Mhojem ritem aidon asa koslei kamank etna tacher poili

                                           nodor dovor
Thodea zagea rikamea dovorleat,'Jumbo Cabinet'
alpachea
                                       todir pavlo tor
Rockdeach montri zage choddoitat, kiteak ami Ali Baba
                                  ani cheallis chor

Lino B. Dourado
(Utord'dekar)"