Date: Thu, 20 Jun 2002 22:54:06 -0700 (PDT)
From: lino dourado <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [Goanet] The Famous Song   'SAO JOAO'

The famous song 'SAO JOAO' composed by the great
tiatrist of Konkani stage, the late C. Alvares,
reminds me the good old days, how we used to sing
merry songs of San Joao and walk to the well, where
they (zanvoi) take a plunge into the water.

Monday 24th July San Joao feast let me give you the
lyrics of the famous song.

                    SAO JOAO
Amim sogle zavoim vortata chodda tempan betle
Sao Joaochem fest mhun ami movoddea aile
Mateak him kopelam gallun udok navunk bhair sorlle
Aichea disa vodle ami noko fuim paule.

                   'CHORUS'

Sao Joao, Sao Joao
Gumta mure vatt amkam disona,
Aicho dis urbecho kon konnak hanssona
Chol re piere tum ilo ge re
Falleam khaim mevonam
Oslim festam vorsak kiteak don pautti ena

                     II
Zavuim ami festak ailea mhun vaddean bobav podla
Mhojea Sasupain char kouxe soro hadla
Char kudvamchim sanna ukdun ani ek dukor marla
Sezarche Kossu mauxen ponos dadla

                     III
Vodilamchem kaidea pormonem udok natta baimchem
Kodegant fest hem amchem mavodechem
Pondra dis alche nhoi angache borech marun jeuchem
Chol atam Sao Joao morea maguir tem pouchem.

                    'Rp. Chorus'

ENJOY 'N' HAPPY FEAST SAO JOAO

http://fifaworldcup.yahoo.com