Pavllam tichim guspolim

Tinem kall'ki ratricho aukas ghevn
Mhoje nhidil'le atmeank zagrut kelo
Ticho modur hatacho sporx angar bosun
Rogt-xirio uzea baxen bogbogunk lagleo

Mhojo chev choddot votna
Norkachi jyot vaddot vetali
Addvarlole folak nhoikari zap ditana
Mhoje pakotte savllin tichim dukham liplim

Tichea uchamboll amrut sagarak tondd korpak
Mhojean urbeache lharamcher pevunk zatalem
Noitik ani nixtth donui bazun choltelean
Sugondhi fulak sambalchem kam mhojem axil'lem

Bhoinichiche nodrean hanvem ticho mog kel'lo
Ube margacher tiche paim lagle vankdde cholpak
Mhojo ticher prem naslo punn maia kortalom
Tika bhovch vogot laglo  adorx bhavna olkupak

             SELF CONTROL

When the night engulfed the day
And the stars were shining in the sky
While walking a lone alleyway
Her steps entangled in sly

She grabbed the opportunity of the darkness
To awaken my sleeping soul
She touched my body with such softness
That the passion in me rose like fire from coal

As my excitement kept growing
The flame of the hell kept increasing
While declining to eat the forbidden fruit
Her tears hid in the shadow of my wings

To cool down her pleasant stormy desires
I could easily swim in unending ocean waves
Being a moral and trust abiding fancier
Was compelled to protect her adolescence

While taking time to understand my ideal feelings
Of adopting her friendship with a sisterly love,
I admired her kindness but she opted different meaning
Hidden love a niche difficult to carve

   Lino B. DOurado
(Utord'dekar-Kuwait)

=====