|              Add your name to the CLEAN GOA INITIATIVE                 |
|      by visiting this link and following the instructions therein      |
|   http://shire.symonds.net/pipermail/goanet/2005-October/033926.html   |
Arre Edward Verdes baba!

Chodd Dev borem korum tuka, tuvem itleam Konkani cantaramche (vers,lyrics) volleo boroileo dekhun. Ani toshench dusrea Goanetter-ank (Joe-GoaUk,etc.) zannim bori cantaramchi 'nostalgia' amchea fuddem haddli mhunn.

Edward Verdes bab, tum tuzo cantaramcho book bhair kadd (publish). Zok mar te lipik-bikip. Matshe mistakeo assunk upkaro-nam ani soglea boroupeank (lyricist-ank) man di (credits) mat. Ek cantar zaunk nhozo tem ghoddpean borounknam zalear (Alfred Rose). Saxtti bhashen cantar aslear Saxtti bhashen boroi. Tem Antruzzi-n kelear taji ruch veteli. Pun polle "Channeache Rati" (Antruzzin aslem tem borem dista aikunk).

I like "Painshim Maddamchi sonnam" [500 cocoanut shells?] by Minguel (Not Miguel) Road. I think they should name the road in Cortalim To Vasco "Minguel Road(not Rod) Road". This way it gives local genuine flavour, the way people called him.)

They should name all village roads to Tiatrists' name. Souza Ferrao Road in Sanvordem. Prem Kumar Road, FRank Fernando Road in Chandor, etc. Aleixinho de Candolim Road, Anthony de Sa Road in Cuncolim Dandora and Robin Vaz Road in Nanguilo, Cuncolim, Rico Road in Dharmapura, etc. Goa Gormet Aik! IFFI biffi bhair uddoi, amchea loacl Tiatristanchim navam jivim dhovor! Tanni amkam khoxechea nadar dovrle, jedna TV- divi video games Goeam nasleo tedna. Ponjecho Tiatrist kon re? Atanche Tiatristanchim navam Bannauli ganvant roste aschenam tim bhorunk! Roseferns Road, Shempia Miguel Road in Benaulim , Shali Bai Road (in Paroda?), Kuddo Miguel in Durga, Chinchinim) Reginaldo Fernades Road in Siolim? Prince Jacob Road in Fatorda? Wilmix Road in Velim, Tomazinho Cardoso in Candolim? and many many others (please don't blame in for not including here, far too many) Basta.

Amchi Bhas Goanet-ar polleun jivak soo zata!

Panch vorsam adim, sogle let-fett Inglez Goenkar English tastale.
Atam soglea Konkani Goenkaramnim "goanet" 'highjack' kelam mhunn varear awaz ieta!

Arre amchi bhas ami garant vo dusrea zaguear amkam ieta te bhashen uloumchi. Fokt boroupant mat ek 'standard" Konkanni assunkuch zai. lipi-chi gozal dusrich, zoshi Queen's English. Tem kiteim zaum, atanchi Konkani, zaum ti Devnagri lipint vo Romi lipint amchea sarkea chodd Goenkarank ti kaim somzona.
Bhouv korun Igorjent legun, khoim geli ti adli Bhass?

Adim mhunttale , "Santa Morie" ti atam zali "Bhagievonti Morie"
Atam mhuntta "Sorvesvora Dhonia" , etc.

England-ant , Queen English assa , punn Londonkar "cockney" uloitat ti amkam kaim somzona. Punn te Londonkar ti gorvan apli bhass uloitat tea accent-n pun boroitat Queen's English-in.
Eka dissa konnem maka England-ant mhullem .
"Bloddycoldennem?"
Haunv chintunk-u poddlom. Tedna maka konnem sanglem,to mhuntta mhunn "It's blooddy cold isn't it?". Mhaka hansunk eilem.

Sodd ti khobor. Ami uloitana ami sodanch uloitat te bhashen ulounchem.
Indie-bhaile Goenkar je Konkani ulounk noko, tenka Konkani koshi xinkouchi ti amkam kollona: Cristao-achi adli Concani (Ji Vauraddeacho Ixtt-ar etali ti, sarki potugues utranim bhorleli ti ? By the way V. Ixxt was the first one to change to Antruzzi Konkani after liberation in Romi script)
Tempa pormonnem mateak kurponnem)

Indiek asleleanim Devnagri shiklear borem zatelem Hindi xikonk bhou sompem -poddtelem dekhun. Bhair lok assa te Konkani khoim uloitat?, fokot amche bhashen assat tech uloitat untti kodden, eklech aslear. Bhaile Goenkar lok fokt Goencheo galleo zanant e.g number 43 Bingo ani te hanstat, titli Konknni te zanant.

Mhojim Konknivoilim chintnam atam somplim.

Atam matshe him vhoilea cantaramche vers matshe pure korun nettar ghal.
Kai borem tem kantar "Alfred Rose-achem" jem ami aikotale dhanvon dhanvon vochon tea Titarcho program vo "flyer" ghevpak tia Truck-acherTiatracho Board astalo ani vhodlem funel koshem amplifier, ami Redio mhuntale teka ani tejer cantaram etalim:

1) Dev Nidonk Nam

Monshea-kullak rochun osso rostea bhair uddounk nam Devan,

Korench tum fottoita Rochanarak
Pun To fottouna mhun tum nokoi...
(Kai borem ghoddlelem cantar re)
ani her,... ho bhezo sarko gelo fonddant, kaim uggdas uro nam, mae shenddi!

2) Sui sut ani kator

Dorjeachem cantar-sarkem besht.
St Francis Xavier-achem fest eta dorjeamchem, inga Toronto December 3rd.
Arre Edward Verdes, him cantaram khoim mellonant mure.

Alfred Rose fattim Toronto eilolo tedna teka dekhun khobor nam tim recordam khoim pavlim tim.

3) Hi challenge tuka , Edward. You won't know this song by Remmie Colaco, before your time.

"Nourea, poita tuka halon ani dolon"(about 1954 song)

4) Ok this song lyric blows my mind by Jacinto Vaz from Nirmonn.

"Udok zatelem panni" (Means what? ) Is panni, polluted water from outside Goa? Or is it just to rhyme. I think Konkani songs should do away with rhyming. That way more substance and poetry will beautify the song the way English songs are composed.(My thought only)

Somestank Dev bori sanz divum.

In Englis we say "Thank you God"
In Konkani "Deva Tuka Dev borem korum? (Dusrea Devan?) in Konkani " May God make You good?)

Kit re Goeam ami 'car'-ak mhuntalle taxi
ani "Restaurant"-ak mhuntale "hotel' (Longinho Hotelant jev-yea)
Amchi Bhas kit re.
With this language who needs lipi-hippy?

Ok I came after a long time so long post!
( I wrote this slowly so you can fast)

Ok puro ho sermaon.