                     **** http://www.GOANET.org ****

       International Cuisine Conference on Traditional Asian Diet
    Panaji, Goa, September 2-5, 2007  -  http://www.indologygoa.in
              Online Media Partner:  http://www.goanet.org

Hi Nash,

Here are the requested lyrics of the song:

“ADEUS” – Sung by Lorna

Uloilelim utram, monantuch uron
Udkache porim to mog, mhozo ghelo vavon

Dispedir zalim tednam, sonvsar osoch soron
Nivto mog kallzan mojea, astolo bhoron

        Kainch uloinastannam tum koddsorloi
        Adeus pasun korunk tum visorloi

Nirmoll kallzak mojea, tuvem toplei kanntte
Kiteak mhunnon Devan, amche kelet vanntte

        Poilo mog khoro tor, tum danvon ie
        Sogllem bhogxitelim, ievn vengent ghe

Porva nam vid somplear, oxinch dukam gollovn
Morom pasun tuji, ravtelim vatt pollovn

Kobar

From Dom’s antique shelf!

Moi-mogan,