Assalamualaikum...

Bung Pandu, klo anda berfikir seperti itu, ya silah kan saja...itu hak anda...

Menurut saya, Anak kecil yang sholat krn di iming2i permen itu masih lebih
MULIA ketimbang orang dewasa yang sudah dikasih permen tp tidak mau sholat...

INGAT BUNG!!! SYURGA dan PAHALA itu adalah janji ALLAH bagi hambanya...

Bertemu dengan Allah di Syurga nanti itu adalah Tujuan Hidup saya...

Emang selama ini anda beribadah, tujuan anda apa???

Klo blm ada,Ramadhan kali ini adalah momentum buat anda untuk memperbaiki
tujuan hidup anda itu...

Astaghfirullahaladzim...

Nama baru untuk Anda!
Cepat sebelum diambil orang lain!