wuakakakkakaka.....odito kaka...pohindinggga....wei....iyo secara keju
aslinya susu kalu dihulondalo madelo labia....kalu sobekeng yilepao
soenak pok....wuakakkakakak...olipata hulunggo...hihihi.... [:))]  [:-B]

wei saya out wuaaa.......

salam hangat......

ibnulkhairaat@ wrote:

> [...]
pesan-pesanku.. Jadilah engkau

Sejauh mana kamu

Selamat

________________________________________________________________________\
___

> Messages in this topic (4) Reply (via web post) | Start a new topic
> Messages | Files | Photos | Links | Polls | Members | Calendar
> Majulah Gorontalo kita!
> MARKETPLACE
> I Got Fired But now make $350/day online!.
> I'm happy I lost my Job. Now I make $12,000/mo online! See how I do
it: WealthResource.org.
> Mom Power: Discover the community of moms doing more for their
families, for the world and for each other

> Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
> Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch
format to Traditional
> Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe
> RECENT ACTIVITY
> 2
> New Members
> 4