Boti........
Beheli bilehelo to pernyataan li pak putra gorontalo (ja'o tawa tau lo utonu)

Timongoliyo sibuk to bisnis limongoliyo, daha latiya wanu mali gubernur
timongoliyo, lebe soe ja ondonga to hulondalo....

Mali palasila amm rakyati lo hulondalo..
Hahahaahhahahahahahaha

Mongongoto ombongo la tiya ey
Mo ondo boti cilita ja'o tandu

Ja bo me dunia he pikirangiyalo ti eh, lapato aherati ma delolo de u tonu ?

Silikisa payitua, ma mohalingo de isimu wonu odito....

DadadadAdadadada

Londo li kasatu...
Ode rakyati lo hulondalo...
Openu tawu lo kambungu
Asali debo motota ngope'e (ngope'e poli)

Bolo maafgan

By.kasatu
For rakyati
Pohalingayi de talaga...