Gaga boti video
Mo ololo,
Saki liyo debo bilohi olo sababu, wau yakini ta lo lawo video boti ja hemo hutu
odi,
Daha'u lebe soe uti, apalagi lebe motanggala mota, sambe de pikirangi uma
toyitato......

*tanggela mola toyitato, lapata'o penguwati'o ..."Wolo totala'u, pohile du'a de
eya, ja odungga lo karma, "

Mo I'I ahhh.... Hehehehehheheheh
Bolo mafafu uti....

Wonu mo yingo, berarti dipo siyapu kritikiya lo tawu....

Atiolo boti dunia
Omoluwa ito mo maju wonu karaja bo tutuhiya....

#nde tima'o tutuhi li kasatu hanga, ja ma pomakeya mo luhi oyile lo tawu wa,
odungga lo wenga-wengahu, tutuhi tumahi'o