________________________________
Dari: Putra Gorontalo <gorontalo.pu...@yahoo.com>
Terkirim: Rab, 26 Mei, 2010 17:08:56
Judul: Re: [GM2020] Video Album Hulondhalo Lipu'u Wajib di Tayangkan di TV
Nasional !!!

Nanawa u mo baca tulade boti....Luar biasa da à kekaguman li pakiki topiki boti
ode video lagu hulantalo lipu ù.
Bo asali otawamu ma ò li ba bakiki... Korajinan khas lo hulontalo tangguliyo
karawo magantiya lingoliyo lo karawo lonto cina. Odito olo pale, mahegantiya
lingoliyo lo pale lonto jawa, lonto bokasi olo. Wawu lapatiyo ma ò tahipo
nikawa to hulontalo ma hipo makeya adati lonto jawa odito olo undangan
lingoliyo. Tp wanu tawu lo hulontalo mo nika wolo tawu lo jawa jamongola ngola.

salamu
PG

Kirim email ke