Meşhur piyanist Arthur Rubisnstein konserlerinden birinde
küçük bir kızın hatıra defterini imzalamakta tereddüt
ediyormuş. Ellerinin çok yorulmuş olduğunu ileri sürerek,
küçük kızı başından savmaya çalışmış.

Kız, tereddüt etmeden şöyle demiş;

"Ellerinizin ne kadar yorgun olduğunu biliyorum ama
inanın benim ellerimde,sizinkiler kadar yorgun."

Arthur Rubinstein anlayamamış ve nedenini sormuş
küçük kıza;

"Alkışlamaktan.." demiş küçük kız..
Karşınızdaki size değer veriyorsa eğer, siz de ona
değer vermekten hiç korkmayın. Ama onun için değeriniz
yoksa ya da onun değer listesindeki yeriniz listenin
sonlarına doğruysa korkun ona değer verirken...
*Kafesten çıkınca değil, kafesi içimizden çıkarınca
özgürleşiriz.
*