sevgili ahmet bey..

  nice mutlu yaşları sağlıklı bir şekilde ailenizle geçirmeniz dileğiyle..

15 Şubat 2010 13:16 tarihinde Ahmetrobin <ahmetro...@gmail.com> yazdı:

Değerli Dostlar ;

Yarın 16 Şubat Acısıyla tatlısıyla, bir yaşıma daha giriyorum. Kaç yaşına
giriyorsunuz Ahmet bey diye soracaksınız) Yaşımla barışığım) 41 yaşıma girdim
diycem.Çoğunuzda cevap hazır değilmi? ))) 41 kere maşallah olacak)

Aranızda olmaktan mutluyum.
2 yıllık Cumhuriyet, 11 yıllık Milliyet gazetesi serüveninden sonra birçok
dostlar tanıdım.

Bazen yazılarımla, bazen şiirlerle, bazen yorumlarla aranızda oldum.

Bir çok değerli grup sahiplerini tanıdım.

Onların ve milliyet blog sayesinde daha çok dostlar edindim.
Ve sesimi duyurdum.

Şimdiden yaş günümü kutlayan ve kutlayacak olan dostlarıma çok ama çok
teşekkürler ederim.

Sizlerle daha nice senelere İnşallah.
Sevgi ve dostluk paylaştıkça büyür.

Parolam;
''Beni uzaklarda arama, dostların buluştuğu yerdeyim.''olmuştur.

Not:Resime bakıp aldanmayın) Milliyet gazetesinde 12 yıl önce eğlenirken
çekildiğimiz resim))))))

Ahmet İdiz...
--
http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin
adresinden şiir ve yazılarımı görebilirsiniz

İyi insan, Dünya'yı kalbine sığdırır
Ahmet İdiz...

Hayatta en kötü şey; Kendi hatalarını görmezden gelip başkalarında hata
aramaktır.
Ahmet İdiz..