evet başbakan erdoğan çok güzel söylemiş ama siz bence

  daha güzel söylemişsiniz sevgili arkadaşım.ana dilde eğitim.

  yanlış anlamadım değil mi söylemi, ana dilde eğitim.ama

  bence iki ana sorun var bunda.

  1)türkiyede sadece kürt(alt kimlikli) vatandaşlar yaşamıyor.

 acaba bu yazıyı yazan arkadaş tüm alt kimlikler için

 bu hakkı hak görüyor mu?(kaç tane alt kimlik var eğer bulabilirsek)

 2)bizim almanyadaki vatandaşlarımız TC vatandaşı. vee burada

 yaşayan kürt alt kimlikli vatandaşlarımızda TC

 vatandaşı.ee o zaman TC vatandaşlarının ana dili ne?

   arkadaşlar bundan birkaç yüzyıl önce amerika(birleşik devletleri)

  diye bir ülke yoktu.kıta keşfedildi ve sayısız uyruklu insanlar gidip

  oraya orada yaşadılar ve amerikan vatandaşı oldular.şimdi merak

  ediyorum hangisi alt kimlik meselesini ortaya atıyor ve ana dilde eğitim

  istiyor.

   BU KONUYU ASIRLARCA KONUŞSAK VE TARTIŞSAK BİR ÇÖZÜME ULAŞMAZ

  KEŞKE TÜM DÜNYA TEK BİR DİLİ KONUŞSA VE BU DİL AYRIMI ORTADAN

  KALKSA. AYIRMAK DEĞİL AMACIMIZ BİRLEŞTİRMEK OLMALI BENCE.

 BİRİLERİNİ SÖZLERİMLE RENCİDE ETTİYSEM ÖZÜR DİLERİM HEPİMİZ BU

  VATANIN ÇOCUKLARIYIZ.BU VATANIN YERALTI VE YERÜSTÜ ZENGİNLİKLERİ

 DÜNYANIN HİÇBİR YERİNDE YOK.BENİM İÇİN BU ÜLKEDE YAŞAYAN BÜTÜN İN-

 SANLAR BİRER DEĞER. GEREK MİSAFİRPERVERLİĞİ OLSUN GEREK İNSANCILLI-

 ĞI OLSUN KISACASI İNSANI İNSAN YAPAN TÜM ÖZELLİKLERİ DÜNYANIN HİÇBİR

 YERİNDE YOKTUR. ET İLE TIRNAK OLAN İNSANLARIZ.YERİ GELİR YAŞASIN HALK-

 LARIN KARDEŞLİĞİ DERİZ YERİ GELİR ÜLKEYİ SUNİ SORUNLARLA BÖLMEYE ÇALIŞIRIZ.

 A BENİM SAF HALKIM HER YÜZÜMÜZE GÜLENE İNANIRIZ.KONU KARIŞTI EPEY BİLİYORUM

AMA DİLİM DÖNDÜĞÜ KADARIYLA ANLATTIM.VE YİNE EĞER SÜRÇÜ LİSAN ETTİYSEK AFFOLA.