Ben dürüst, hiç suç işlememiş,vergisini muntazam ödeyen, trafik kuralları
dahil her türlü kanun ve kurala uyan bir vatandaşım.. Bir şahsa hakaretim bile
yoktur.......
   Ama başkaları tecavüz ediyor, alkollü araba kullanıp sakat bırakıyor, insan
öldürüyor, hırsızlık yapıyor.v.s....ben onları vergimle hapishanede besliyorum
ve çıktıklarındada mutlaka onlara iş veriyorum, ayrıca aramıza alıyorum ki
tekrar tecavüz etsinler, sakat bıraksınlar, öldürsünler.
   Bende düşünüyorum, aklediyorum ve sistemde yanlışlar buluyorum. Sivil Toplum
Kuruluşlarıyla çalışıyorum, yazıyorum, oy veriyorum..... Ama başkaları
bölüyor,dağa çıkıyor, bomba atıyor, ağlamayana meme yok diye kırıyor, döküyor
ve öldürmeye devam ediyor.......
   Ben onların maaşını ödüyorum, liderlerini besliyorum ve kardeşlerimi
öldürdüğü için affetmeye zorlanıyorum.
   Ben tek çocuk sahibiyim. Doğuramadığım ya da doğurtamadığım için değil.
Sevgimi, ilgimi,bilgimi ve maddi gücümü en iyi şekilde bu insana yatırıp, onu
onlarca insana bedel,akıllı, manevi değerler üretebilen ve yaşatabilen, kutsal
sisteme saygılı bir insan yapmak istediğim için....
   Ama başkaları onlarca çocuk dünyaya getiriyor. Korunamadıkları için değil.
Sayısal üstünlük sağlamak için. Sevmiyorlar,ilgilenmiyorlar. O çocuk dağa
çıkıyor, o çocuk kapkaç yapıyor, o çocuk tinerci oluyor, o çocuk okumadığı için
özgür olamıyor ağasına maraba oluyor yada bakamadıkları için dedesi yaşındaki
birisine 13 yaşında satılıyor ve 14 yaşında oda doğurmaya başlıyor.........
   Sonra benden o insanlara merhamet duymamı ve benden alınan vergiler onları
beslemeye yetmediği için ayrıca çocuklarını okutmamı istiyorlar.
   Ben marabaların kızlarını okutayım ki ağaları kendi kızlarına kilolarca
altın takılan 40 gün 40 gece düğünler yapabilsin. Evlerini ısıtıyorlar benim
vergilerimle yada kimbilir o kömürleri satıp sigara parası yapıyorlar.
   Oysa ben bu kış zamlı doğalgazı nasıl ödeyeceğimi düşünüyorum.
   Onlar onar onar doğurduğu için işsiz kalıyorlar ve batıdaki fabrikaları
doğuya taşımaya zorluyorlar. Öyle ya merhamet etmek lazım. Batıdakiler işsiz
kalsada olur malum onların sesi çıkmaz. Oysa toprak reformu, aşiretleri çözmek
kimsenin işine gelmiyor. Çünkü oy için 10 000 insanı ikna etmek kolay değildir
ama ağasını ikna etmek kolaydır.
   Ben daha maaşımı almadan vergim kesiliyor.......
   Ama başkaları vergi ödemiyor ve sıksık affediliyor. Benim maaşım belli. Ama
stadyumda sünnet düğünü yapanın geliri nasılsa belli değil. Oysa biz
evlendiğimizde düğün bile yapamadık. Biz evlendiğimizde alacağımız mobilyalarla
doğaya zarar vermişizdir endişesi ile nikaha gelen herkese şeker yerine
yüzlerce ağaç fidanı dağıttık, doğadan aldığımızı doğaya geri verelim diye......
   Ama başkaları ormanı yakıp yerine ev yaptılar, sattılar, kiraladılar, zengin
oldular ve 2B ile affoldular.
   Benim babam ev alabilmek için 12 sene aynı işçi parkası ve pençeli
ayakkabısı ile gezdi Çok şükür şimdi evleri var.........
   Ama başkalarının babası devletin arazisi üzerine gecekondu yaptı şimdi
müteahhite sattı ve bir sitede 60 dairesi var.
   Ben dişimi fırçalarken suyu devamlı kapatıyorum. Meyve yıkadığım suyla
balkonu yıkıyorum..v.s. Malum suyu israf etmeyeceğiz ya.........
   Ama başkaları golf sahaları yapıp çimleri için tonlarca su kullanıyor. Yada
biryerlerde kaçak kullanıp para vermiyorlar.
   Ben bakanımızında tavsiyesine uyarak saçımı havluyla kuruluyorum. Ayrıca
Maliye bakanımızın kızına katkısı olsun diye evlerimizi tasarruflu ampullerle
donatıyoruz. A+ makinelerimiz var.......
   Ama başkaları kaçak elektrik kullanıyor ve faturalarını ben ödüyorum.
   Ben sağlık sigortamı istemesem bile ödüyorum........
   Ama başkaları yeşil kartla gidip benim paramla muayene oluyorlar. Gerçekten
ihtiyacı olana son kuruşuna kadar helal olsun. Ama bu ülkede kaç milyon yeşil
kartlı var? Kaçı hak ediyor ?
   Ben sabrediyorum, bir yaratıcının var olduğuna bunların bir imtihan olduğuna
inanıyorum. Ben doğru yol, iyi iş (salih amel) den hedef ne olursa hiç bir
gerekçe ile (cihad, takiye..vs) her ne olursa olsun taviz vermiyorum......Ama
onlar takiye diyor, cihad diyor,bu daha iyi diyor, uyduruyor, dinimi bölüyor,
kullanıyor.
   Öyle uzunki bu liste...biliyorum uzun yazıları okumayı sevmiyorsunuz. Her
türlü adaletsizliğe rağmen doğru bildiğim yoldan asla dönmeyeceğim.
   Çok sevdiğim bir fıkra ile bitireyim ;
Adamın biri dünyada hiç kimseye bir kötülük yapmamış, her türlü kurala uymuş,
içmemiş, zina yapmamış, uyuşturucu kullanmamış, kimseyi pataklamamış. Neyse bir
gün ölmüş büyük bir sevinç ve beklenti ile sorgu meleğinin önüne gelmiş
> Melek sormuş : içmemişsin
> Adam : evet
> Melek : Kimseye el bile kaldırmamışsın
> Adam: evet
> Melek : Kendi karından başkasına yan gözle bile bakmamışsın
> Adam : evet
Onlarca sorudan sonra sorgu meleği yanındaki meleğe dönerek : bir çift kanat
getirin