Diksiyon Eğitimi Güzel-Etkili Konuşma Görsel Eğitim Seti (Kız Tavlama-
iş görüşmeleri için birebir)

Diksiyon, doğru ve güzel konuşma olarak adlandırılır konuşmalarımız ne
kadar doğru güzel ve akıcı olursa bizlerde o kadar başarılı oluruz
hayatımızda işimizde.. işte sizde bu diksiyon güzel doğru konuşma
görsel eğitim setiyle konuşmanızı geliştirebileceksini z...

Fonetik ve diksiyon

İş ve sosyal yaşantısında başarılı olmak ve kendini geliştirmek
isteyen herkes Doğru, güzel ve etkin konuşmanın temel kurallarını
öğrenecek. İyi birer konuşmacı olmanın vazgeçilmez kurallarını
izleyeceksiniz. Güzel, etkili ve doğru konuşma size çok şey
kazandıracak.

Akıcı ve Anlaşılır Konuşmanın Sağlanması... Bir grup ya da topluluk
önünde nasıl konuşmak gerekir?

Türkçenin söyleyiş kralları, vurgu, tonlama, doğru nefes, doğru ses,
vucudun ısıtılması, solunum, fonetik, sese perdesini geliştirme
çalışmaları...

Doğru, güzel ve etkin bir ses nasıl çıkar?

En yaygın Ses ve konuşma kusurları
Etkili bir ses tonu, Sesin Etkili Kullanımı, Ses Eğitimi...
Türkçe'yi Doğru, Düzgün ve Etkili Kullanabilme becerileri...
Doğru, akıcı, rahat ve güzel konuşma...
Kurallarına Uygun, Akıcı ve Anlaşılır Konuşma Becerisi...
Bireyin Kendisini Etkili Bir Biçimde İfade Edebilmesi...
Sesbilim Açısından Tüm Seslerin Doğru ve Güzel Söylenebilmesi
Bireyin, Sesini Etkili Bir Biçimde Kullanabilmesi...

http://hotfile.com/dl/103439200/6a23b26/diksiyon1.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/103439205/eb26abe/diksiyon1.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/103454498/e41eb96/diksiyon2.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/103457237/c81ef02/diksiyon2.part2.rar.html