Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Ve herkes bilmeli..
Bu günlerde tutuklanırken ağzımızdan haram lokma girmedi, biz vatan
hizmet ediyorduk, hırsızı tuttuğumuz için bunlar başımıza geldi diye
yaygara yapanlardır aşağıdaki haksızlıkları, zalimlikleri,
adaletsizlikleri yapanlar.
Hepsinin de elleri kanlıdır.
Cezaevinde tutuklu yargılıyoruz diyerek yetmiş seksen yaşındaki
ihtiyarlarla uğraşmışlardı.
Kanser hastalarını tedavisiz bırakmışlardı.
İnmeli generale kaçar şüphesiyle cezaevinde eza cefa etmişlerdi.
Pensilvanyadaki satılmış imam GATAkulli diyerek bu yaşlı insanları bir
imkandan da yoksun bırakmıştı.
Elli yaşındaki namuslu kadını orospu ilan ettiklerinde bu kadın bakire
olduğunu ispatlamak zorunda kalmıştı.
Teğmenlerin evinde buzdolabının ardına esrar koymuşlardı.
Koca Deniz Harp okulunu toptan ibne, orospu ilan etmişlerdi.
Subayların eşlerinin ev toplantılarını fuhuş toplantısı gibi gösteren
sunular yayınlamışlardı.
Aylarca namuslu kadınları orospu gösteren kampanyalar yapılmıştı.
Intiharlar, kahırlar yaşanmıştı.
Devletin koca Deniz Kuvvetleri komutanın kızının sevgilisiyle
yaşadıklarını şantaj aracı olarak kullanmışlardı.
MHP milletvekillerinin porno kasetlerini ortaya sürmüşlerdi.
Ve bütün bu ahlaksızlıkları yaparken hiç utanmamışlar, hiç sakınmamışlardı.

Ben doğrusu bunların tutuklanmaları, yargılanmalarından huzur bulmam.
Bunlar da mağdur ettiklerinin kaderini paylaşmalı.
Bunlar da cezaevinde felç olmalı.
Bunların da eşleri, kızları, yatakodaları ortaya serilmeli.
Bunların da etraflarındaki insanlar fuhuş çetesi suçlaması karşısında
kendini savunmak zorunda kalmalı.
Bunların da mağdur ettikleri gibi hüngür hüngür ağladığını gördüğümde
belki ruhum soğur.

Allah topunun da belasını versin diyeceğim, diyemiyorum.
Çünkü yok.
Olmadığını bir kanıtı da bu insanlardır.

Haaa, Recep Tayyip ERDOĞAN(RTE) ve yanındakiler vardı birde.
Onlara da umarım sıra gelir.
Sırayla olacak bu işler.
Ama ben eminim mutlaka adalet yerini bulacak.
Hatta bütün bu günahlarda pay sahibi olan Türk halkı da payına düşen
ceremeyi ödeyecek.
İlahlardan yana hiç umudum yok.
Tek umudum, bu evrenin var oluşundan bu yana dayandığı temel ilke ve
prensipler.

*Her tepki bir etki, her etki de bir tepki doğurur.**
**Bu böylece sürer gider.**
**Taaaa ki, birileri bıkana, ya da unutana kadar.*

Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA

a45UyF587661-141216104410-03
^^^^^ <strict.html#BAS> - vvvvv <strict.html#SON>

Yaptigin iyilikleri ve sana anlatilanlari gizle.

Hz.Ali

Cennetten kovulup geri sizan seytan
SAD 76.iblis: ben ondan hayirliyim!
Beni atesten yarattin, onu camurdan yarattin, dedi.
SAD (77-78) (Allah teala da) buyurdu ki: Cunku sen suphe yok ki,
kogulmussundur.
Ve muhakkak ki, lanetim kiyamet gunune kadar senin uzerinedir.
A RAF 20.derken seytan, birbirine kapali ayip yerlerini kendilerine
gostermek icin onlara vesvese verdi ve: rabbiniz size bu agaci sirf
melek olursunuz veya ebedi kalanlardan olursunuz diye yasakladi, dedi.

Asiriliga kacan seyleri seviyorum.
Olcusuz davranislari seviyorum.
Olcusuz dili.
Olcusuz siddeti.
Bu eglenceli.
Ilginic.
Heyecan verici.
Tabiat azgin oldugunda bu hosuma gidiyor.
Bu yuzden dogal afetleri de seviyorum.
Meydana gelen dogal afetler.
Lanet olsun, cok seviyorum.
Gercekten kendimi alamiyorum.
Doga cildirdigi zaman, etraf dagildiginda, insanlar korkup, mulke zarar
geldiginde inanilmaz derecede mutlu oluyorum.
Olaya soyle bakiyorum.
Yuzyillardir insanoglu elinden geleni yapti.
Yikmak kirletlmek ve doga nin duzenini bozmak.
Agac kesme, maden ocaklari, atmosferi zehirleme, okyanus balikciligi,
nehirleri ve golleri kirletme.
Bataklik ve akiferleri kurutma.
Simdi de doga da karsiligini aliyor.
Insanoglu afetlerle kafasina darbe yiyor, hayalari tekmeleniyor.
Bu hosuma gidiyor.
Ne olursa olsun insanoglu na karsi gram acima duymam ben.(2007 Yili nda
yaptigi bir gosteri den)

George Carlin