Mustafa MUTLU : İKİ LİRALIK LOKUM!

R.Y.isimli vatandaş İzmir Menderes’teki bir alışveriş merkezindeki
şekerciden 2 liralık lokum çalmış…

Önce gözaltına alınmış, sonra da hakkında dava açılmış…

Sadece mahkeme giderleri nereden bakarsanız bakın, en az 2 bin lira…

Sonuç;

R.Y.4 yıl 2 ay hapis cezasına çarptırılmış…

***

Ayakkabı kutularından çıkan 4,5 milyon liraya takipsizlik kararı vereceksin;

bir de parayı iade ederken *“faiz”*ödeyeceksin…

Dönemin Başbakan’ın oğlunu ifadeye çağıran hakimi meslekten ihraç edip
ifade vermeye gitmeyen *“şehzade”*yi hoş gereceksin…

Tüm bunların acısını nefsine hakim olamayıp alt tarafı 2 liralık lokumu
mideye indiren adamdan çıkaracaksın!

Bunun adı *“hukuk”*, buna göz yaman devlet de *“hukuk devleti”*ise…

Ben artık ikisine de inanmıyorum!

a45UyF587661-150507141427 Oraj Poyraz oraj.poy...@openmail.cc
2015/05/07  15:13 4  58  1 undefined blg-cainda-kema...@googlegroups.com

Ayinesi istir kisinin, lafa bakilmaz.
Gorunur rutbe-i akli, eserinde.

Ziya Pasa

Ya su kisi gibisini gormedin mi?
Catilari cokmus, duvarlari-damlari yere inmis bir kente ugramisti da
soyle demisti:
Allah surayi olumunden sonra nasil hayata kavusturacak?
Bunun uzerine Allah, o kisiyi yuz yillik bir sure icin oldurmus, sonra
diriltmisti.
Ne kadar bekledin? demisti.
Bir gun veya gunun bir kismi kadar bekledim. dedi.
Hayir, dedi, aksine sen, yuz yil kaldin.
Yiyecegine, icecegine bak!
Henuz bozulmamis.
Esegine bak!
Seni insanlara bir ibret yapalim diyedir bu.
Kemiklere bak, nasil yerli yerince duzenliyoruz onlari ve sonra et
giydiriyoruz onlara.
Is kendisi icin aciklik kazaninca soyle dedi o:
Allah in her seye kadir oldugunu biliyorum.

BAKARA SURESI: 259

Medya ve siyasetciler hep bizi bolen seylerden bahseder.
Bizi birbirimizden farkli yapan seyler.
Butun toplumlarda ki yonetici siniflar hep boyle calisir.
Geri kalan insanlari bolmeye calisirlar.
Zenginler parayi alip kacmak icin alt ve orta siniflari birbirine kirdirir.
Oldukca basit birsey ve hep ise yarar.
Farkliliklara vurgu yaparlar.
Irk,din,etnik ve milli gecmis,is,gelir,egitim,sosyal statu, cinsiyet.
Birbirimizle kavga etmemiz ve onlarin bankaya gidebilmesi icin herhangi
bir sey.

George Carlin

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/