Benim de elim kalem tutuyor.
Ama bu abi çok iyi yazmış.
Ağzı bal yesin, kalemi kuvvetli olsun.

Tek satır eklememe, ya da çıkarmama gerek yok.
Aynen öyledir.

Oraj POYRAZ(cimc...@neomailbox.net / oraj.poy...@openmail.cc)
L2fSIJNoA0xfSNxA

  Ahmet Kılıçaslan AYTAR : YOLUMUZ

Türkiye Cumhuriyeti ABD,AB ve İsrail'in güdümünde İslamcı ve Kürtçü
akımların yoğun saldırısında bulunuyor.

İslamcılık *"Şarlatanlığı"*, Kürtçülük *"bölücülüğü"* temsil ediyor.

Bu sıfatlar bir ülke ya da bir birey için ne büyük aşağılanmadır!

Kim şarlatan ya da bölücü bir evlat ister?

*

Tamam ama Kemal Kılıçdaroğlu ve arkadaşlarından hiçbiri,bir kez olsun

Ne antiemperyalist, ne bağımsızlık,ne de çağdaş olmanın erdeminden
bahsetmiyor.

Halbuki bu karakterler insan olmanın temel şartıdır.

*

Yok efendim, ona 2 maaş, ona bilmem ne,kaynak var,benim adım Kemal gibi,

çok yakışıksız *"Şaklaban"* bir politika!

Merkezi tutan AKP'nin kıytırık solunda olmanın mücadelesi yapılıyor.

Ya da bırak büyük tabağı AKP yalasın, bize küçük tabak yalamak da yeter
kavgası veriliyor.

*

Türkiye'nin bekası için Kemalizm'in ilgili şiarları asla referans
tutulmuyor.

Aksine bir *"Şaklaban"* çıkmış,6 oku yeniden yorumlayalım diyor

Çünkü *"bunlarda ruh yok"* dersem, inanınız doğru söylüyorum.

*

Sosyal Demokratlar,Liberal
demokratlar,sosyalistler,makyevelistler,goşist ve
oportonistler,şunlar-bunlar Kemalizm'e alternatif olabilir mi?

Bu uyduruk Marksist fikirlerle Kemalizm'in en ufak bir benzerliğinin
olması mümkün müdür?

Bu düşüncelerin hangisi Türkiye'yi antiemperyalist,bağımsızlıkçı,çağdaş
yapar?

Yoksa iki maaş ikramiye ile daha fazla tıkınmak mı sorunları çözer?

*

O yüzden yapılacak tek şey vardır.

Zaman kaybedeceğimize bırakınız inceldiği yerden kopsun,kopsun,kopsun.

Ya Vatan'daki Kuvvayi Milliye ruhu yeniden canlansın ya da ölelim,ölelim
gitsin...

Ahmet Kılıçaslan AYTAR

ahmetkilicaslanay...@gmail.com

a45UyF587661-150508150638 Oraj Poyraz oraj.poy...@openmail.cc
2015/05/08  22:23 4  58  1 undefined blg-cainda-kema...@googlegroups.com

Demokrasi prensibi, hakimiyete istismak eden vasita ne olursa olsun,
esas olarak, milletin hakimiyete sahip olmasini ve sahip kalmasini icap
ettirir

Mustafa Kemal Ataturk

Ingiltere ye direnip durmak gereksiz ve tehlikelidir.

Sadrazam Salih Pasa - 20.08.1921

Dunyanin dort bir tarafindaki askeri mezarliklar tanrinin yanlarinda
olduguna inandirilmis, beyni yikanmis olu askerlerle doludur.

George Carlin

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/