Yılmaz Özdil: Şeref listesi

*Ahmet Altan:*Balyoz planını bin defa getirseler, bin defa basarım.

*Cengiz Çandar:*Nazilerin yargılandığı Nürnberg mahkemelerinden mülhem
olarak…
Balyoz davası Türkiye’nin Nürnberg’idir.

*Hasan Cemal:*Balyoz, Ak Parti’yi hedef alan, bal gibi darbe planıdır.

*Fatih Altaylı:*Darbe planladıklarından hiç kuşku duymuyorum.

*Oral Çalışlar:*Balyoz’un darbe planı olmadığını ileri sürmek, komiktir.

*Amberin Zaman:*Balyoz davası, sivilleşmenin en önemli sembolü.

*Hikmet Genç:*O kaldırdıkları Balyoz’un altında kendileri kaldı.

*Hilal Kaplan:*Darbeciler ilk defa hukuka tabi kılınıp, cezalandırıldı.

*Ali Bayramoğlu:*28 Şubat’ın devamı olan bir kalkışma, kuyruğundan
yakalandı, darbeci neslin tasfiyesi tamamlanmıştır.

*Mümtazer Türköne:*TSK lağvedilsin.

*Mustafa Ünal:*Balyoz millete değil, darbecilere indi.

*Erhan Başyurt:*Toprağın altı cephanelik, üstü darbe planı kaynıyor.

*Ergun Babahan:*Komuta kademesi baştan aşağı yenilenmeli, silahlı
kuvvetler açılımı yapılmazsa, bu ülke yerinde saymaya devam eder.

*İsmet Berkan:*Güneş balçıkla sıvanmaz, gerçekten darbe hazırlığı var.

*Ekrem Dumanlı:*Cuntacılar panik yaşıyor, suçüstü yakalananlar çareyi
yargı ve medyadaki dostlarını yardıma çağırmakta buluyor, herkes
cuntacıların uzantıları olan gazeteciler üzerine kafa yormalı.

*Taha Akyol:*11 ve 17 nolu cd’ler sahte bile olsa, görmezden gelinebilir mi?
Darbe çalışması yapıldığından şüphe yok.

*Yıldıray Oğur:*Balyoz cd’lerini dinledim, o ses kayıtlarında
dinlediğimiz şeyin suç olduğunu anlamak için kriminal laboratuvara
ihtiyaç yoktu, bir çift kulağa sahip olmak yeterliydi.

*Rasim Ozan Kütahyalı:*Aslında TSK içine sızmış bir cunta yok,
cuntalaşmış bir TSK var, TSK’da her yer cunta.

*Nagehan Alçı:*Dijital veriler olmasa da, Balyoz darbe hazırlığıdır.

*Engin Ardıç:*Darbe falan yokmuş diyorlar, çünkü biz eşeğiz…
Bunlar nelerine güveniyor da, göz göre göre postalcılığı sürdürüyor yahu?

*Emre Aköz:*Bazı arkadaşlar, planı hazırlayan askerleri kastederek ‘deli
mi bunlar’ diye sormuştu, ben de *‘bunlar değil filan değil, vicdansız
katiller’* demiştim, az bile söylemişim.

*Mehmet Barlas:*Balyoz mimarlarının, kendilerini Türkiye’de değil,
Pakistan’da Afganistan’da zannettikleri ihtimali kuvvetlidir.

*Ahmet Kekeç:*Darbe, yer altına gizlenmiş silahlarla yapılacaktı.

*Mustafa Karaalioğlu:*2003’te 2006’da 2007’de 2008’de yönetime el
koymayı amaçladıklarını biliyoruz.

*Abdülkadir Selvi:*Engin Alan’ın bulaşmadığı darbe planı kalmamış,
Başbakan geldiğinde ayağa kalkmamıştı, darbecilik gözünü bürümüş.

*Elif Çakır:*Asker tamam… Şimdi geç kalınmadan, darbelerin içinde yer
alan İstanbul sermayesi ve gazeteciler yargı önüne çıkarılmalı.

*Şahin Alpay:*Ortaya konan deliller yeterince güçlü, kuşkum yok.

*Eser Karakaş:*Darbe girişimi olmadığına kimse beni inandıramaz.

*Alper Görmüş:*Balyoz davasının en önemli delilleri olan 11 nolu cd, 5
nolu harddisk, darbecilerin özbeöz malıdır.

Netice?

Komple beraatle sonuçlanan davanın gerekçeli kararı açıklandı:
*“Delillerin, iddiaların tamamı sahte.”*

E şimdi sıra geldi, yukardaki tiplere…

Türkiye Gazeteciler Cemiyeti’ni göreve davet ediyorum.

Bavulcu Mehmet Baransu’ya *“yılın gazetecisi ödülü”* vermiştiniz…
Bu arkadaşlara da basın *“şeref”* kartı vermenizi teklif ediyorum.

————————————————————-

Zeki Alasya…

Bir kişi vefat etti.

Her evde cenaze var.

Yarın.

a45UyF587661-150509104647 Oraj Poyraz cimc...@neomailbox.net
2015/05/09  11:46 4  58  1 undefined blg-cainda-kema...@googlegroups.com

Attila

ALI IMRAN - 7.Allah,Muhammed e kitabi indirendir.
***
Hitap edenin kim olduguna dikkat!.

Yaratiliscilar, bir teoriyi, butun gece sarhos olduktan sonra hayal
ettigin bir seymis zannediyorlar.

Isaac Asimov

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/