/Emekli Koramiral Atilla Kıyat'tan Başbakan Davutoğlu’na ///*"milli
  gemi"*///yanıtı/

Emekli Koramiral Atilla Kıyat, Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun bugün
Karaman mitingindeki Deniz Kuvvetleri ile ilgili sözlerine sert çıktı.

Başbakan Davutoğlu’nun /*"*/*/*Ege'ye Akdeniz'e kendi gemimizle
çıkamazken şimdi Türk yapımı gemiler Afrika açıklarında, Türk donanması
Japonya'ya doğru gidiyor"*/*şeklindeki sözlerini hatırlatan Atilla
Kıyat, Facebook hesabında şunları yazdı:

*/*"KENDİ GEMİMİZİ YAPAMIYORMUŞUZ"*/*

/*"Bugün, Sayın Başbakan'ımızın, Karaman seçim mitinginde, Deniz
Kuvvetlerimizin gemi inşa ve faaliyetleri ile ilgili verdiği tüm
bilgiler yanlış. Genelkurmay'ı, o olmazsa Deniz Kuvvetleri Komutanı'nı
doğru bilgileri açıklamaya davet ediyorum. Onlar iktidara gelinceye
kadar, kendi gemimizi yapamıyormuşuz, dünya denizlerinde
dolaşamıyormuşuz, şu anda bir fırkateynimiz, ilk defa Japonya
yolundaymış."*/

/**"DÜNYA DENİZLERİNDE TÜRK BAYRAĞINI DALGALANDIRDIM"**/

//

/Genelkurmay yetkililerinin açıklama yapması gerektiğine dikkat çeken
Kıyat, //*"Ben bazı bilgiler vererek, detaylı açıklamayı ilgililere
bırakıyorum"*//dedi ve şöyle devam etti:/

//

/*"1971: *//İlk refakat gemimizi, Gölcük Tersanesi'nde inşa ettik./

//

/*1975: *//İlk denizaltımızı, Gölcük Tersanesi'nde inşa ettik./

//

/*1978: *//İlk hücumbotumuzu, Taşkızak Tersanesi'nde inşa ettik./

//

/*1988: *//İlk fırkateynimizi Gölcük Tersanesi'nde inşa ettik./

//

/*1990: *//Bir fırkateynimiz, Ertuğrul Şehitlerini anma Törenleri için
Japonya'daydı./

//

/Çok şükür Ben, 1993-1995 Yılları arasında, kendi inşa ettiğimiz, modern
hücumbot ve fırkateynlere komuta ettim. Donanmaya çıktığım ilk günden
(1963) emekli olduğum 1999 Yılına kadar, çeşitli rütbelerde, bütün dünya
denizlerinde Türk Bayrağını dalgalandırdım."/

*DAVUTOĞLU’NUN **/*"MİLLİ GEMİ"*/**SÖZLERİ*

Başbakan Davutoğlu, Karaman mitingindeki konuşmasında Deniz
Kuvvetleri’ne ve *‘milli gemi’*ye ilişkin şunları söylemişti:

/*"Düşman Anadolu'da ilerlerken Karamanlı yiğit Kazım Karabekir Paşa
Türk ordusunun İzmir'e ilerlemesinin ilk ateşini yaktı. Aziz
Karamanlılar şimdi nasıl bir Türkiye var, kendi tankını yapan bir
Türkiye var. Kendi helikopterimizi yaptık, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin
hizmetine girdi. Bırakın helikopter yapmayı, heliopter alamayan bir
hükümetten helikopter yapabilen bir ülke haline kim getirdi? Biz
geldiğimizde doğru dürüst hücum bot bile yapamıyorduk şimdi kendi savaş
gemimizi, denizaltımızı yapıyoruz.*/

/*Ege'ye Akdeniz'e kendi gemimizle çıkamazken şimdi Türk yapımı gemiler
Afrika açıklarında, Türk donanması Japonya'ya doğru gidiyor. Obadan bir
cihan devleti çıkardık. Şimdi de Türkiye'yi küresel bir güç haline
getireceğiz."*/

a45UyF587661-150521104141 Oraj Poyraz cimc...@neomailbox.net
2015/05/21  12:46 4  58  1 undefined blg-cainda-kema...@googlegroups.com

Samimiyetin lisani yoktur.
Samimiyet sozlerle aciklanamaz.
O, gozlerden ve tavirlardan anlasilir.

K.Ataturk

6 gunde yaratmak
KAF 38.
Andolsun biz, gokleri, yeri ve ikisi arasinda bulunanlari alti gunde
yarattik.
Bize hicbir yorgunluk cokmedi.
FURKAN 59.gokleri, yeri ve ikisinin arasindakileri alti gunde yaratan,
sonra ars a istiva eden (ona hukmeden) rahman dir.
Bunu bir bilene sor.
FUSSILLET 9.de ki: gercekten siz, yeri iki gunde yaratani inkar edip o
na ortaklar mi kosuyorsunuz?
O, alemlerin rabbidir.
FUSSILLET 10.o, yeryuzune sabit daglar yerlestirdi.
Orada bereketler yaratti ve orada tam dort gunde isteyenler icin fark
gozetmeden gidalar takdir etti.
FUSSILLET 12.boylece onlari, iki gunde yedi gok olarak yaratti ve her
goge gorevini vahyetti.
Ve biz, yakin semayi kandillerle donattik, bozulmaktan da koruduk.
Iste bu, aziz, alim Allah in takdiridir.
BAKARA 117.(o), goklerin ve yerin essiz yaraticisidir.
Bir seyi dilediginde ona sadece ol! der, o da hemen oluverir.

Medya ve siyasetciler hep bizi bolen seylerden bahseder.
Bizi birbirimizden farkli yapan seyler.
Butun toplumlarda ki yonetici siniflar hep boyle calisir.
Geri kalan insanlari bolmeye calisirlar.
Zenginler parayi alip kacmak icin alt ve orta siniflari birbirine kirdirir.
Oldukca basit birsey ve hep ise yarar.
Farkliliklara vurgu yaparlar.
Irk,din,etnik ve milli gecmis,is,gelir,egitim,sosyal statu, cinsiyet.
Birbirimizle kavga etmemiz ve onlarin bankaya gidebilmesi icin herhangi
bir sey.

George Carlin

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/