  bayrakNice saldısıyla aklıma gelenler.

    Avrupa'da terör

İlk olarak Avrupa'da terör olduğunu fark ettim. Demek ki, neymiş
efendin, Avrupaya gitmeyelim. Turizm, ticaret, futbol, ekonomi falan
boşverin. Terör var. Özellikle Nice, Cannes, Güney Fransa çok ama çok
tehlikeli. Türkiye'de terrör var diye transfer tekliflerini reddeten
futbolcular, birden bıçakla kesilmiş gibi duran turizm aklıma geldi.
Ve daha durun, eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmek gibi olmasın ama, ya
Orly Havalanına bizdeki gibi bir eylem yapan olursa, ya Manş tüneline,
ya Godart Tüneline bir eylem yapan olursa. Aklıma öyle çok şey geliyor
ki, bazen kendimden korkuyorum.

    Avrupalı Müslümanlar

Fas, Tunus, Cezayir asıllı Fransız vatandaşları var. Hindistan,
Pakistan, Uzakdoğu asıllı Müslüman İngiliz vatandaşları var. Türk ve
Kürt asıllı Alman vatandaşları var. Var oğlu var. Haydi Müslüman asıllı
Alman vatandaşların hikayesini biliyoruz da, Sahra kuzeyinde yaşayan
müslümanları  Fransaya neyin sürüklediği kafamı hayli karıştırıyor. Öyle
ya De Gaulle, 5nci Cumhuriyet tartışmalarında konunun ana ekseni
Cezayirin bağımsızlık savaşı değil miydi? Bu işler de milattan önceki
tarihlerde değil de, 1958 yılında olmadı mı? Sonra Kongo'nun Eleganları
aklıma geldi. Kongo nere, Fransızlara öykünen eleganlar nereden
fışkırdı?
(https://www.theguardian.com/artanddesign/gallery/2011/aug/06/baudouin-mouanda-congo-sape)
İşte o zaman Fransa sokaklarında dolanıp duran zencilerin nereden
geldiğini hatırladım. Peki yıl kaç? 1904 Bir de göya Hitler demiş ki,
"Peki ya Ermenileri kim hatırlıyor?" Meğer Hitlerin akıl hocası
bizmişiz. Bak sen şu konuşana... Yüzyıldan fazla bir süre başka
memleketleri yağmaladıktan sonra kendi evinde rahat edebileceğini
zannetmek büyük hata. Namibyada yaşayan iki büyük kabileden birini
tamamıyla yok etmiş, diğerini ise yarıya kadar katletmiş olan Almanları
özür dilemeye hazırlandıklarını hatırladım. Ve kuru bir özür dilemenin
bu işleri temizlemeye yetip yetmeyeceğini düşündüm.

Arkadaşlar kolay mı bu işler bu kadar. Özür dilerim. Bitti. O kadar.

    Ortadoğu

Zannediyorum 26 ya da 27 haziran'da Bağdat'ın İskenderiye beldesinte
kendini patlatan canlı bomba aklıma geldi. Oysa bu canlı bomba için Irak
Şam İslam Devleti(IŞİD/DAİŞ) şövalyemiz diyordu. Şövalyenin yaşı 16'ydı.
Sıkı imanlı müslüman mürteciler 16 yaşındaki bu şövalyenin şimdi
cennette teni devekuşu yumurtası renginde hurilerle hiç yorulmadan,
bıkmadan penisi eğrilmeden  iş tuttuğun, sarhoş olmadan şarap içtiğini,
sınırsız zevklerle adeta yedi yıldızlı bir her şey dahil otel konforunda
yaşadığını düşünüyor.
Bu son olayda ölü sayısı zannediyorum 85 civarında olmalıydı. Ve Irak'da
yaşanan seri canlı bomba olaylarından sadece en sonuncusuydu bu.
Filistin, Batı Şeria, Gazze Şeridi, Lübnan'da yaşananlar ben daha
doğmadan önce vardı, ben ölmeye yaklaştım hala var. Suriye en az on
yıldır sıcak savaş, iç savaş halinde.
İran, Irak savaşı, Yemen, ve diğerleri bitmek bilmiyor.
Peki, ELİTLER dünyanın nüfusunu 2,5 milyara çekmeye karar vermişken,
üstelik de bunu öncelikle Müslüman halklar ve kara Afrikanın halkları
üzerinden yapmaya başlamışken küresel mezbahadan Avrupaya hiç mi kan
sıçramayacak?

    İslam

İslamın bütün bu olup bitenlerde politik bir ideoloji olarak taşıdığı
değeri, temel motivasyon sebebi olduğun artık ılımlı, ılımsız, her
türden Müslüman kabul etmek zorunda. Sizler kendi algıların ve
yargılarınıza göre barışçı, dünyayla uyumlu bir Müslüman olabilirsiniz,
ama dünya İslamının kahir çoğunluğu böyle değil. Özellikle de İslamın
kaynaklarına en yakın olanlar, en içeriden olanlar, en iyi okuduğu,
anladığı, bildiği, yorumladığı düşünülen, düşünülmesi gerekenler yani
Araplar ve Arapça konuşanlar böyle değiller. Arapça konuşmayanlar yani
Türkler, Farisiler, ve diğerleri ise aslında çakma Müslüman, onlar
gönüllerinden geçen, hayal ettikleri, arzu ettikleri bir dini İslam
zannediyor. Artık bununla yüzleşmek gerek.

Bu vesileyle bir kez daha belirteyim.
2016 yılının İslamı, Kur'an, hadislere dayalı İslamı;

  * Köleliğe, köle ticaretine izin verir, üstelik de Kur'ana dayalı bir
    izin olduğundan bunu ulemanın kararıyla kaldırmak, sınırlamak imkanı
    yoktur.
  * Erkeklerin kadınlar karşısındaki her konudaki üstünlüğünden
    kesinlikle vaz geçmez.
  * Müslümanların gayri Müslümanlar karşısında üstün hukukundan asla vaz
    geçmez.
  * Müslüman dahi olsalar ibadet, inanç, itikat itibariyle yeteri
    şekilde ve kadar Müslüman olmayanlar asla diğerleri karşısında eşit
    olamazlar.
  * Kimin yeteri şekilde ve yeteri kadar Müslüman olduğu konusunu
    belirlemek/yorumlamak tamamıyla gücü elinde bulunduranların keyfine
    kalmıştır.

Siz bu ana maddeleri çağdaş değerlere kıyaslayarak bir kez daha düşünün
ve değerlendirin isterseniz.

    Türkiye

Avrupanın yaşadığı şoka bakarak bizim terörü nasıl kanıksadığımız düşündüm.
Evet, biz açıkça ELİTLERin küresel nüfus azaltma, millet mühendisliği
çalışmalarına boyun eğmiş bir koyun sürüsü toplum olmuşuz.
Kızdırmak için söylüyorum, artık kızan olmuyor.
Türkçe konuşabilen Anadolu ve Trakya Türk halkları diyorum, herkes bunu
kabul ediyor.
Nasıl bir anestesiyse, halk kolu bacağı budanıyor, ağır cerrahi
operasyon geçiriyor ama gıkı dahi çıkmıyor.

Doğrusu bu işleri yapanları neredeyse takdir edeceğim.

Saygılar.

Oraj POYRAZ  L2fSIJNoA0xfSNxA

a45UyF587661-160715105622 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poy...@openmail.cc
2016/07/15  13:00 4  58  israt...@yahoogroups.com

Herkes farkli oldugundan, kimsenin farkliligi farkedilmiyor.Ve kimsenin
yalnizligi digerininki azaltmaya yetmiyor.Kent mi yalnizlastiriyor
insanlari,insanlar mi kenti bir yalnizlar diyarina
ceviriyor,bilinmez.Belki de herkes yalnizligini da getiriyor yaninda.

UZAKLAR / CAN DUNDAR

Risale-i Nur kitaplari bir cesit tanri(ilah) gibidir: Onlarin insanlari
ve canlilari koruduguna, gerekirse zarar verdigine inanir ve bu konuda
yuzlerce ornek verir.

(Barla Lahikasi 166) (Emirdag Lahikasi-1 162)

Butun insanlar ayni dilde gulumser...

George Carlin

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/