Doğrusu ben bir subay olsaydım, ya intihar ederdim, ya üniformamı
çıkarır TSK saflarını terk ederdim.
Durum bu derece kötüdür.
Artık kimler arzu ederse onlar gelsin ülkeyi savunsun.

Saygılar.

Oraj POYRAZ  L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  Türker Ertürk :*KARDEŞ KANI AKTI*,*DÜNYAYA REZİL OLDUK*!

Ülkemizde kardeş kanı aktı ve tüm dünyaya rezil olduk. Bunun, hiç şüphe
yok ki başat sorumluluğu, İktidar'a aittir. Türkiye*AKP* İktidarları'nın
uygulamalarıyla, adım adım bu noktaya getirildi.

Seçimle gelmiş bir iktidarın, silahla devrilmesi asla savunulamaz.
/*"Demokrasiye ve hukuka sahip çıkalım."*/ Çıkalım çıkmasına da; ülkede
demokrasinin, hukukun ve Anayasa'nın içine kim etti?

Ülkede darbe yapmaya kalkmakla, /*"Ben bu Anayasa'yı tanımıyorum!"*/
demek, sonra fiili durumu yeni anayasa hazırlayarak hukukiye getirmeye
çalışmak, aynı anlamda değil midir?

Belli ki darbe; iki hafta sonra yapılacak olan Yüksek Askeri Şura’da
tamamen tasfiye olacağını anlayan Cemaate yakın askerlerin işi. Son bir
hamle yaptılar, kurtulmak için!

Biz bugüne kadar çok yazdık ve çizdik; /*"Niçin bu Cemaat yapılanmasını
TSK’nın içinden temizlemiyorsunuz?"*/ diye! Ayrıca;*AKP* değil miydi,
Cemaatle birlikte hareket eden, Ergenekon ve Balyoz tipi gayri hukuki
kumpas operasyonlarını yapan!

Ülkemizdeki kaos bir an önce son bulmalı, asayiş yeniden tesis edilmeli,
herkes ama herkes Anayasamızın çizdiği sınırlar içinde hareket etmelidir!

Saygılar sunarım.

Türker Ertürk

E. Amiral, Araştırmacı - Yazar

    *SOSYAL MEDYA İLETİŞİM*:

Facebook:

*https://www.facebook.com/turker.erturk.5*

*https://www.facebook.com/pages/T%C3%BCrker-Ert%C3%BCrk/556317261057681?ref=profile*

Facebook Grup:

*https://www.facebook.com/groups/797431790326056/?fref=ts*

Twitter:

*https://twitter.com/Orsatramola *

*http://www.ilk-kursun.com/haber/267185/turker-erturk-kardes-kani-akti-dunyaya-rezil-olduk/*

a45UyF587661-160717004051 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poy...@openmail.cc
2016/07/17  04:00 4  58  israt...@yahoogroups.com

MAVI.
. . . . . .
Agac tasi anlamaz
Gokyuzu MAVI iken
Agac susuzlugu anlamaz
Gokyuzu MAVI iken
Ben seni
Cok sevdigimi anlarim
Gokyuzu MAVI iken

Fazil Husnu DAGLARCA

Gormedin mi ki, Allah butun yerdekileri sizin hizmetinize sundu.
Ve emriyle denizde seyredip giden gemileri de.
Gogu de izni olmaksizin yere dusmekten o tutuyor.
Gercekten Allah insanlara cok sefkatli, cok merhametlidir.

Hacc-65

Hirkasidir diye bir palaspareyi hilafet alameti ve imtiyazi olarak altin
sandiklara koydular halife oldular.
Gah sarka, cenuba, gah garba veya her tarafa saldira saldira Turk
Milletini Allah icin, peygamber icin, topraklarini, menfaatlerini
benligini unutturacak, Allah a mutevekkil kilacak derin bir gaflet ve
yorgunluk besiginde uyuttular

ATATURK, 1931, Lise icin yazdigi Medeni Bilgiler kitabi

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/