Bunlar ayıp şeylerdir.
Kafası çalışan, ilim sahibi insanların böyle sözler etmemesi gerekir.
Ölüye eza cefa etmek ayıptır.

Histeri veya isteri, psişik ve motor bozukluklar, özellikle duygusal
reaksiyonlarda taşkınlık, ani sinirlenme, hareket bozuklukları, geçici
kişilik değişimi ve günlük hafıza kaybı, çeşitli sistemlere ait
psikosomatik şikayetlerle belirgin psikonevroz bozukluk.
Denetim dışına çıkıp kişinin işlevselliğini aksattığında; aşırı hayal
gücü veya korkuları ifade eden nevrotik zihinsel bir hastalığı tanımlar.
Histeri, hastalarda ani sinirsel nevrotik bir hastalık olarak bilinir.
Histerik hasta, _*kendindeki ruh sağlığının bozukluğundan habersizdir*_.

Ben Müslümanım diyenin bu sözleri etmemesi gerekir.

Bunca nefret, bunca öfke suya atılan taş gibi dalga dalga başka
nefretler doğurur.
Toplum öfke, nefret salınımları arasında histerik kriz yaşar.
*Halen yaşanılan şey aynen bir histeri krizidir.*

Akil insanların yaşanmakta olan histeri krizini tahrik etmeyi bırakması
lazım.
Böyle zamanlarda nabza göre şerbet vermek kolaydır.
Zor olan, kalabalığa doğru ama ters lafları etmektir.

Saygılar.

Oraj POYRAZ L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  *İBB*: Darbecilere özel mezarlık yapacağız

İstanbul, Taksim'de Darbe nöbeti tutan vatandaşlara seslenen İstanbul
Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, *darbeci askerler için vatan
hainleri mezarlığı*kurulması için talimat verdiğini açıkladı.

*20 Temmuz 2016*,*09:53*

Taksim Meydanı'nda darbe nöbeti dün gece de devam etti.

Meydanı dolduran kalabalık geç saatlere kadar meydandan ayrılmadı.
Ellerinde bayraklar bulunan kalabalık, mehter marşları eşliğinde
/*"Şehitler ölmez vatan bölünmez"*/, /*"İdam isteriz"*/ sloganları
atarak tekbir getirdi.

Kalabalık, sunucunun asker kılığına girenler ile askerlerin
karıştırılmaması gerektiği uyarısında bulunması üzerine de /*"En büyük
asker bizim asker"*/ sloganları attı.

Kalabalığa önce Beyoğlu Belediye Başkanı Misbah Demircan hitap etti
ardından da Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, bir konuşma yaptı.

    /*"VATAN HAİNLERİ MEZARLIĞI"*/

Topbaş, "Şeytanın dahi aklına gelmeyecek kendi insanına silah
doğrultacak bir terörist hareketi görmekteyiz. Bu öyle bir hareket ki
Fetoşizm olarak tarihe geçti.*FETÖ*'nün teröristleri asker kıyafetini
istismar ederek, asker görünümlü şeytana dönüşerek bu milletin canına
kast ettiler.

Buraya gelmeden önce bir toplantı yaptık. Bunların ölenlerine Ordu
Belediye Başkanı yer vermedi. Ailesi alıp bahçesine gömmüş. Başkanımızı
kutluyorum. Şunu söyledim.*'Bunları hiçbir mezarlığımız kabul etmez'*
dedim.*'Kimsesizler mezarlığında ağzı dualı insanlar var, orası da
olmaz'* dedim. Bir yer ayıracaksınız ve*'vatan hainleri mezarlığı'*
diyeceksiniz, geçenler lanet okuyacak. Her giden lanet okusun ve
kabirlerinde yatamasınlar' dedim. Zaten cehennemden kurtulamazlar
inancındayım. Ama dünyalarını da dar etmemiz lazım" dedi.

    *SANATÇILARDAN DESTEK*

Öte yandan oyuncu Ahmet Eğilmez, Sinan Özen, Suat Suna, Hakan Peker,
Davut Güloğlu, Mustafa Ceceli, Alişan, İzzet Yıldızhan'ın aralarında
bulunduğu sanatçılar ve tanınmış radyocular sahneye çıkarak /*"Demokrasi
Nöbeti"*/ine destek verdi. Orhan Gencebay, Ferdi Tayfur, Bülent Settaş,
Seda Sayan görüntülü mesajla desteklerini bildirdi.

    *ŞARKICI ALİŞAN*:*ÖLENE KADAR ARKASINDAYIM*

Şarkıcı Alişan çıktığı sahnedeki konuşmasında, /*"Türkiye Cumhuriyeti
kurulduğundan beri böyle bir hainlik görmedi"*/ diyerek /*"Biz onların
dediğine göre Recep Tayyip Erdoğan'ın yalakasıyız. Biz sanatçı değiliz,
Saray yalakasıyız. Ben buradan ölene kadar devletimin, bayrağımın ve
Recep Tayyip Erdoğan'ın arkasındayım"*/ dedi.

http://www.yeniakit.com.tr/haber/ibb-darbecilere-ozel-mezarlik-yapacagiz-195576.html

a45UyF587661-160720114707 Oraj Poyraz At Neomailbox.net
cimc...@neomailbox.ch
2016/07/20  13:00 4  58  israt...@yahoogroups.com

--

Akilli insanlar az konusur.

Hz.Ali

Dinde zorlama yoktur
BAKARA 256.dinde zorlama yoktur.
Artik dogrulukla egrilik birbirinden ayrilmistir.
O halde kim tagutu reddedip Allah a inanirsa, kopmayan saglam kulpa
yapismistir.
Allah isitir ve bilir.
TEVBE 29.kendilerine kitap verilenlerden Allah a ve ahiret gunune
inanmayan, Allah ve resulunun haram kildigini haram saymayan ve hak dini
kendine din edinmeyen kimselerle, kuculerek elleriyle cizye verinceye
kadar savasin.

Darwin 100 yil once oldu.
Buna ragmen, evrimsel biyoloji her zaman oldugundan daha zinde, daha
heyecan verici bir konumda.
Bu gunler, Dunya uzerindeki yasamin guzelligi ve gizemleriyle ilgilenen
gunumuz akademisyenleri icin heyecan verici zamanlardir.

Ernst Mayr
(Gelmis gecmis en onemli biyologlardan biri olarak gorulen evrimsel
biyolog, taksonom, tropik arastirmaci, ornitolog ve bilim tarihcisi)

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/