bayrak

  Tarihe geçen skandal! (Mahkeme kararıyla)Gülen'i*'Mehdi'* ilan etti(miş!)

    *20.07.2016 12:43*

Tarihe geçen skandal! Gülen'i*'Mehdi'* ilan etti

*18. Asliye Ceza Mahkemesi Hakimi İlhan Karagöz tarafından verilen
mahkeme kararıyla Gülen'in'Mehdi' ilan edildiği ortaya çıktı.*

Fethullahçı terör örgütü lideri Fethullah Gülen'in *4 Temmuz* tarihinde
İstanbul*18*. Asliye Ceza Mahkemesi hakimi İlhan Karagöz tarafından
verilen mahkeme kararıyla /*"mehdi"*/ ilan edildiği tespit edildi.

    /*"ERDOĞAN, BÜTÜN VEKİLLER VE İŞADAMLARI GÖZALTINA ALINSIN"*/

Hâkim Karagöz, Cumhurbaşkanı*Recep Tayyip Erdoğan* başta olmak üzere
bütün milletvekili, işadamlarının Genelkurmay Başkanlığı tarafından
gözaltına alınması kararı verdiği de anlaşıldı.

Balyoz davasında bilirkişiler Erdem Alparslan, Tahsin Türköz ve
Hayrettin Bahşi hakkında görevini kötüye kullanmak suçlamasıyla açılan
davada yargı tarihine geçecek olay yaşandı.

İstanbul Asliye Ceza Mahkemesi’nde*23 Eylül 2016* günü yapılması gereken
duruşma hâkim İlhan Karagöz tarafından *4 Temmuz* günü yapıldı.*UYAP*’a
yüklenen*572* sayfalık gerekçeli karar ise skandal ötesi.

    *İLAN EDİYORUM*:*MEHDİ*

Hukuki olmaktan öte siyasi yorumlarla, Cumhurbaşkanı*Recep Tayyip
Erdoğan* başta olmak üzere birçok kişiye hakaret içeren kararda*FETÖ*
lideri Fethullah Gülen ile ilgili skandal ifadeler yer alıyor.

*UYAP*'ı yüklenen İstanbul*18*. Asliye Ceza Mahkemesi’nin skandal
kararında hakim İlhan Karagöz /*"İşte buradan ilan ediyoruz, Fethullah
Gülen hocaefendi son peygamber Hazreti Muhammed Mustafa Sallallahu
Aleyhi Vesellem Efendimiz'in kendi soyundan Ehl-i Beytinden geleceğini
haber verdiği ve bizim de hem Hazreti Ali ve hem de yine Ehl-i Beyt'ten
olan Abdülkadir Geylani hazretlerinin kitaplarından aktardığımız gibi o
seçilmiş bir kişi olur ve hazreti Ebubekir, Hazreti Ömer, Hazreti Osman
ve Hazreti Ali peygamber Efendimiz'in halifeleri iken, Mehdi
Aleyhisselam ayrı ve özel olarak son kez insanlığı doğru yola sevk
ederek yanlışlıkları gösterecek özel bir insan olduğu için her ne kadar
harikuladelikleri ve kerametleri olacak ise de zaten ortaya çıktığında
birçok kişi hazır beklediği için ona biat edecek ve derhal tamir ve
onarıma başlayacak ve kendisi her türlü hareket serbestisine sahip
olduğu için nasıl ve ne şekilde davranacağını ve insanların nasıl
yönlendirileceğini bildiği için Allah'ın halifesi olarak huruç
edecektir"*/ dedi.

    *MUSA'NIN ASASI GÜLEN İLE ORTAYA ÇIKACAK*

*18. Asliye Ceza Mahkemesi kararında Hz. Musa'nın asasının Fethullah
Gülen ile ortaya çıkacağı iddia edilerek /"Asa'yı Musa tabii ki
Fethullah hoca ile birlikte ortaya çıkacak, ve daha sonraki süreçte de
Hazreti İsa Aleyhisselam'ın dünyaya gelerek Mehdi Aleyhisselam'ın
arkasında namaza duracağı ona tabi olacağı fakat daha sonraki aşamada da
Mehdi Aleyhisselam'ın da hazreti İsa Aleyhisselam'ın arkasında namaza
duracağını yazmaktadır kaynaklar... Ben de herhalde bu kararım ile yine
mehdilik kitabında geçen CEH CAH oluyorum"/ diye yazdı.*

    *ERDOĞAN VE HÜKÜMET HAKKINDA* /*"ÇETE"*/*İFADESİ*

Hâkim İlhan Karagöz kararında, Cumhurbaşkanı*Recep Tayyip Erdoğan* başta
olmak üzere hükümeti, milletvekillerini ve siyasetçileri*'çete'* ilan
ederek; Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulması
kararı verirken "Türkiye cumhuriyet Genel Kurmay Başkanlığı yetkililerin
bu suç duyurumuz doğrultusunda derhal olaya el koyarak ismi geçen
herkesi derhal gözaltına alması ve sonra da yapılması gerekenlerin
sırayla yapılması ve bu bağlamda;

Tüm yurda giriş ve çıkışların tutularak ismi geçen ya da geçmeyen tüm
milletvekilleri belediye başkanları iş adamları gazeteciler ve
bilinebilen herkes emniyetçi, hakim savcı kesimleri için de yurttan
çıkışlarının engellenerek haklarında derhal soruşturma işlemlerinin ona
göre yapılmasına özen gösterilmesine.." kararı verdiği ortaya çıktı.

Kaynak: Haber *7*

*http://www.pusulahaber.com.tr/tarihe-gecen-skandal-guleni-mehdi-ilan-etti-471242h.htm*

a45UyF587661-160721120140 Oraj Poyraz At Alpinaasia
oraj_poy...@alpinaasia.com
2016/07/21  13:00 4  58  israt...@yahoogroups.com

--

Hersey Sende Gizli
. . . . . .
Yerin seni cektigi kadar agirsin
Kanatlarin cirpindigi kadar hafif..
Kalbinin attigi kadar canlisin
Gozlerinin uzagi gordugu kadar genc...
Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kotu..
Ne renk olursa olsun kasin gozun
Karsindakinin gordugudur rengin..
Yasadiklarini kar sayma:
Yasadigin kadar yakinsin sonuna;
. . . . . .
Ne kadar yasarsan yasa,
Sevdigin kadardir omrun..
Gulebildigin kadar mutlusun
Uzulme bil ki agladigin kadar guleceksin
Sakin bitti sanma her seyi,
. . . . . .
Sevdigin kadar sevileceksin.
Gunesin dogusundadir doganin sana verdigi deger
Ve karsindakine deger verdigin kadar insansin
Bir gun yalan soyleyeceksen eger
. . . . . .
Birak karsindaki sana guvendigi kadar inansin.
Ay isigindadir sevgiliye duyulan hasret
Ve sevgiline hasret kaldigin kadar ona yakinsin
Unutma yagmurun yagdigi kadar islaksin
Gunesin seni isittigi kadar sicak.
Kendini yalniz hissetigin kadar yalnizsin
Ve guclu hissettigin kadar guclu.
Kendini guzel hissettigin kadar guzelsin..
. . . . . .
Iste budur hayat!
Iste budur yasamak bunu hatirladigin kadar yasarsin
Bunu unuttugunda aldigin her nefes kadar usursun
Ve karsindakini unuttugun kadar cabuk unutulursun
Cicek sulandigi kadar guzeldir
Kuslar otebildigi kadar sevimli
Bebek agladigi kadar bebektir
Ve herseyi ogrendigin kadar bilirsin bunu da ogren,
Sevdigin kadar sevilirsin...

Can YUCEL

Osmanli Hukumeti Ermenilere toprak verilmesini kabul ediyor.

Hariciye Naziri Sefa Bey - 29.01.1921
Ingiliz Yuksek Komiseri Rumbold a..

Metin Akpinar‬ : Yalan yok ! Bu ulkeden utaniyorum.

Bu ulkenin aydin gecinenlerinden utaniyorum.
Burunlarinin dibinde bir halk katledirken kor olanlardan utaniyorum.
Piskin piskin uydurma terorizm edabiyati yapan devlet buyuklerinden
utaniyorum.
Guce tapan siradan insanlardan utaniyorum.
Yalan yok !

Halklarin kardesligini gostermesinini bilmeyenlerden utaniyorum.
Eski zamanda kahraman olmus, ama simdiki zamanda iktidarin kolesi olmus
solcu artiklarindan utaniyorum.
Hirsizliga goz yuman bu ulkenin savcilarindan utaniyorum.
Yalan yok !

Haksizligi haklilik gibi gosteren iktidar medyasisindan tiksiniyorum.
Dini ahlak kalkani olarak kullanan,ozel yasamlarinda rezillik sultani
olanlardan utaniyorum.
Yalan yok !

En fazla neden utaniyorum biliyor musuz ?
Yureklerinde bir damla sevgi kirintisi olmayanlarin sevgi sozcugunu
surekli kullanarak o degerli seyi eskitmesinden utaniyorum.
Yalan yok !

Bu ulkenin sessizliginden utaniyorum !

Metin Akpinar‬

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/