Bu güne kadar izlediğim deprem profesörleri içinde şarlatanlık açısından
tam bir zirvedir bu herif.
Genelde Büyük Marmara depremi beklentisi yaratan gelişmeleri küçümser,
iyimserlik pompalar.

Teknik ayrıntıları boş verin.
Bu herif de korkmuşsa bence korkmalısınız.
Durum ciddi demektir.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  Prof. Dr. Ahmet Ercan'dan korkutan uyarı: Durum kritik... Umarım büyük
  bir deprem olmaz

Çanakkale ve çevresi bu sabah saatlerinden itibaren meydana gelen
depremlerle sarsılıyor. Sabah saatlerindeki *5*,*5* büyüklüğündeki
depremin ardından*13.58*'de *5*,*0* büyüklüğünde bir deprem daha olunca
uzmanlar /*"Olağan bir durum değil"*/ açıklamasını yapmıştı. Bu sözlerin
ardından konuşan Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan, /*"Çok ender olur bu
durum. Orta bir depremden, sonra büyük bir depremin olması çok düşüktür.
Bu durumu kritik hale soktu. Biraz daha çekindim. Umarım daha büyük bir
deprem olmaz"*/ dedi.

*06 Şubat 2017 Pazartesi*,*15:40*

*İSTANBUL* Teknik Üniversitesi *(İTÜ*) Maden Fakültesi Jeofizik
Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan,
Çanakkale'deki*5.3*'lük depremin artçı sarsıntısının*5.0* büyüklükte
olmasının kendisini ürküttüğünü söyledi. Bundan sonrası için iki seçenek
olduğunu belirten Prof. Dr. Ercan, /*"Birinci seçenek yaklaşık bir hafta
artçı depremler sürecek ve dinecek. İkinci seçenek ise 6.0- 6.5
büyüklüğünde daha büyük bir deprem olabilir"*/ dedi.

Depremleri kendisinin de İzmir'de olması nedeniyle yakından hissettiğini
belirten Prof. Dr. Ercan, /*"Bu bölgeyi 8 aydır gözlem altına almıştık.
Ayvacık, Babakale kırıkları boyunca deprem yığılması olmuştu. Bu deprem
yığılması yeni yılla birlikte artış gösterdi. Büyük artış gösterince
deprem bilimci arkadaşlarla irdeledik. Kuzey Anadolu kırığının güney
kolunun en batı ucu hemen Midilli'ye doğru sarkan bölümünde deprem
burada oldu. Bu sabah ilk olarak 5.5 olarak verilen deprem, daha sonra
5.3 olarak revize edildi. Az önce olan deprem (saat 13.58'deki) ise 5
büyüklüğünde gerçekleşti. Daha büyük depremlerin artçısı 5.0 olabilir,
5.3'lük depremin artçısı 5.0 olmaz. Bu gösteriyor ki buradaki gerginlik
yığılımı büyük. Jeofizik bilimcisi olarak artçı depremi olağanüstü
karşıladım. Çok ender olur bu durum. Orta bir depremden, sonra büyük bir
depremin olması çok düşüktür. Bu durumu kritik hale soktu. Biraz daha
çekindim. Umarım daha büyük bir deprem olmaz"*/ dedi.

Tablonun ürkütücü olduğunu belirten Prof. Dr. Ercan, /*"Bundan sonra her
türlü olasılık açık. Gelecek bir hafta çok önemli. Daha büyük bir deprem
6- 6.5 deprem olabilir. Olursa aynı kırık boyunca olur. İyi olasılık
daha küçük sarsıntılarla dinip gider. Bu son artçı ile ciddi bir durum
gösterdi. Ürküttü. Sabah açıklama yapmıştım. Ardından deprem bekliyordum
ama bu kadar büyüğünü değil. Gerginliğin büyük olduğu ortaya çıktı.
Midilli'ye doğru sarktı. Ege'yi böylece etkisi aldı. Gerginliğin yüzde
75'i Midilli Körfezi ve Zeytinbağ Kavşağı'nda bir artış olması
gerekiyor. Midilli'nin önünde 7.2'ye varabilir. Bu onun öncüsü değildir.
Ama oradaki zaten birikmekte olan gerginliğe katkıdır. Kırılan
Türkiye'nin en batı ucudur. Dün öncü depremlerini yaptı. Bugün depremini
5.5 büyüklüğünde yaptı. Daha sonra artçı depremleri 4.6 ve 5 üretti.
Artçı depremin 5 olması ürkütücü. Depremi İzmir'de yaşadım. 12 ile 14
saniye sürdü. İzmir'de çok şiddetli hissedildi"*/ diye konuştu.

*http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/671549/Prof._Dr._Ahmet_Ercan_dan_korkutan_uyari__Durum_kritik..._Umarim_buyuk_bir_deprem_olmaz.html#*

a45UyF587661-170206184355 Oraj Poyraz oraj_poy...@alpinaasia.com
2017/02/06  20:28 6  64  turanca...@googlegroups.com

--

Ask dunyanin en tatli mutlulugu ile en derin acisindan yaratilmistir.

Bailey

Resulullah sav in yaninda bebeklerle oynardim.
Arkadaslarim da oynamak icin yanima gelirlerdi.
Resulullah aleyhissalatu vesselam eve gelince, utanarak saklanirlardi.
Ama Aleyhissalatu vesselam onlari tekrar bana gonderirdi.
Beraber oynamaya devam ederdik.

Kutubu Sitte 5339
Soyleyen Aise dir.

Evet Karabekir, Arapoglu nun yavelerini Turk ogullarina ogretmek icin
Kuran i Turkce ye tercume ettirecegim ve boylece de okutturacagim, ta ki
budalalik edip de aldanmakta devam etmesinler

Mustafa Kemal ATATURK
(Ataturk -Kazim Karabekir-Pasalarin Kavgasi Syf,159 )

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo