TÜRK CEZA KANUNU

    KANUN NO. 5237 KABUL TARİHİ : 26.9.2004

*. . . . . . . . . . .*

*Suçta ve cezada kanunîlik ilkesi *

*MADDE 2. -* (1) Kanunun açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza
verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanamaz. Kanunda yazılı cezalardan ve
güvenlik tedbirlerinden başka bir ceza ve güvenlik tedbirine hükmolunamaz.

(2) İdarenin düzenleyici işlemleriyle suç ve ceza konulamaz.

(3) Kanunların suç ve ceza içeren hükümlerinin uygulanmasında kıyas
yapılamaz. Suç ve ceza içeren hükümler, kıyasa yol açacak biçimde geniş
yorumlanamaz.

*Adalet ve kanun önünde eşitlik ilkesi *

*MADDE 3. -* (1) Suç işleyen kişi hakkında işlenen fiilin ağırlığıyla
orantılı ceza ve güvenlik tedbirine hükmolunur.

(2) Ceza Kanununun uygulamasında kişiler arasında ırk, dil, din, mezhep,
milliyet, renk, cinsiyet, siyasal veya diğer fikir yahut düşünceleri,
felsefi inanç, millî veya sosyal köken, doğum, ekonomik ve diğer
toplumsal konumları yönünden ayrım yapılamaz ve hiçbir kimseye ayrıcalık
tanınamaz.

*https://www.tbmm.gov.tr/kanunlar/k5237.html*

Abi itirafçı olmuş.
Yasa, anayasa falan diyoruz ya, işte tam da onun yeri gelmiş.
Savcı, hakim, mahkeme tam da onun sırası işte.
Suç var, suçun yasada suçun karşılığı var, suçun yasada karşılık cezası
da var, yani hikaye değil.
İşte devlet olan devlet bu aşamada devreye girerdi.
Hatta yasa koyucu bir ayrıntıyı da düşünmüş, adalet ve kanun önünde
eşitlik ilkesi.
Yani bakan bile olsan yargılanman lazım..
Boru değil ben yasa dışı iş yaptım, suç işledim diye böbürleniyorsun,
itirafçı olmuşsun.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

  ÇEVRE BAKANI: İTİRAF EDİYORUM,*10*’DAN FAZLA KAÇAK İMAM HATİP OKULU
  YAPTIRDIM

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, /*"21 yıl belediye
başkanlığı yapmış birisi olarak itiraf ediyorum; 10´dan fazla kaçak İmam
Hatip Okulu yaptırdım"*/ dedi.

*30 Temmuz 2017*

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, memleketi Kayseri’de, İmam
Hatip Mezunları Derneği tarafından düzenlenen piknik buluşmasına katıldı.

    "KAÇAK İMAM HATİP YAPTIRDIM"

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, geçen yıllarda*10 yıl* kadar
İmam Hatip okulunun vakıf başkanlığını yaptığını hatırlatırken, şöyle
dedi: /*"O dönemde bile hayırsever gelir, İmam Hatip okulu yaptırmak
için başvuru yapardı. Valilerden izin çıkmazdı. 21 yıl belediye
başkanlığı yapmış birisi olarak itiraf ediyorum; 10’dan fazla kaçak İmam
Hatip Okulu yaptırdım. İmar planına işletemedik. Hayırseveri bulduk,
okul yaptırmadılar. Aileler öncelikli olarak çocuklarının temelinin
sağlam olması için İmam Hatip´e yazdırmak istiyorlardı. Aslında İmam
hatip okulları Türkiye´de önemli vazife icra etti. Bizim bildiğimiz
inandığımız İslam’ın dayanmış olduğu temeli İmam Hatip okulları ortaya
koydu. Kuran ve sünnete dayanan islamı imam hatip okulları verdi. O
yüzden sapkın ne kadar cemaat, cemiyet, dernek imam hatiplileri çok
sevmediler."*/ *DHA*

*http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/cevre-bakani-itiraf-ediyorum-10dan-fazla-kacak-imam-hatip-okulu-yaptirdim-1953101/*

a45UyF587661-170731180318 Oraj Poyraz oraj.poy...@openmail.cc
2017/07/31  22:02 6  64  turanca...@googlegroups.com

Ogretmen, yillar sonra odulunu alir.

K.Ataturk

Kuzey Irak ta ozerk bir Kurdistan kuruldu.
Bassehri Erbil dir.
Kuzey Suriye de ozerk bir Kurdistan kuruldu.
Bassehri Kamisli dir.
Iran da da ozerk bir Kurdistan kurulacak.
Bassehri Mahabad olacak.
Turkiye de de bir ozerk Kurdistan kurulacak.
Diyarbakir in ismi degistirilerek Amed yapilacak.
Bassehir Amed olacak.
Bu 4 bassehir Avrupa Birligi nde oldugu gibi yanlarina Ermenistan ve
Urdun u de alip, sinirlari da kaldirarak ortak para birimine gececek ve
Buyuk Kurdistan Birligi hayat bulacak.

Eski Diyarbakir Belediye Baskani Osman Baydemir
http://odatv.com/n.php?n=cianin-izledigi-erdogan-cdsini-izledim-sanik-oldum-2705131200

Uzun zamandir senato, meclis, hukumet binalari ve belediyelerin
sahipleriler.
Hakimler arka ceplerinde.
Butun buyuk medya ve haber sirketlerinin sahipleriler.
Her sene milyarlarca dolari lobilesmek icin kullaniyorlar.
Onlar tek birsey istemiyorlar.
Elestirel dusunen vatandas istemiyorlar.
Iyi derecede bilgilendirilmis ve egitim gormus insanlar istemiyorlar.
Cunku onlarin cikarlarina aykiri.

George Carlin

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo