  Zahide*UÇAR*:*CHP AKP*’NİN*BANYOSU MUDUR*?

*AKP* ve*AKP*’nin Başı bağırıyor;

/*"Kılıçdaroğlu Türkiye’yi yabancılara şikayet ediyor. Ekmeğini yediği
ülkeye ihanet ediyor(!)"*/

Bak sen?? Ekmeğini yediği ülkeye ihanet ediyor öyle mi?

Hatırlatalım mı?

*- /"Ankara’nın şerrinden Brüksel’in şefaati iyidir"/ diyerek Brüksel’in
kollarına sığınan AKP değil miydi?*

*ABD*’de kürsüye çıkarak;

*- */*"ABD’de özgürlük var. Benim ülkemde kızlarım başörtüsü nedeniyle
okuyamadı."*/*Diyen AKP Başkanı değil miydi?*

*AKP*’nin başı*2004 yılında* Almanya’da Schröder’e;

/*"Benim maaşım yetmiyor. Siz ne kadar maaş alıyorsunuz?"*/ Diye sordu.

Yetmedi;

Ömer Çelik,*2013 yılında* Moskova'da iken bir çağrı yapmış ve;

*- /"Geçmişte yapılan bazı yanlışlıklar yüzünden ülkemizi terk etmiş
Hıristiyan ve Yahudiler var. Hepsine 'Ülkenize geri dönebilirsiniz'
diyoruz."/ Demiştir.*

Erdoğan Başbakan iken;

*- /"Yıllarca bu ülkede bir şeyler yapıldı. Farklı etnik kimlikte
olanlar ülkemizden kovuldu. Acaba kazandık mı? Bu aslında faşizan bir
yaklaşımın neticesiydi."/ diye konuştu.*

Yunan basını, bu sözleri /*"tarihi itiraf"*/ başlığı ile yayınlamıştır.

*24.01.2012* tarihinde, Hollanda’dan Fatma Aktaş’tan bir ileti aldım.
İletide bir açıklama vardı. Açıklamada;

*- "Erdoğan ve Gül'ün Arie Oostlander’den ricasi:*

‘*Önce askeri bitireceğiz. Sonra Atatürk’ü. Siz bu konuda bize yardımcı
olacaksınız.’*

Bu sözler, eski Avrupa Birliği Türkiye raportörü Hollandalı parlamenter
Arie Oostlander tarafından, komisyon toplantısında, bize bilgi olarak
iletildi. Yukarıdaki bu sözlerin, Mastricht zirvesinde*Tayyip *ve Gül'ün
ricası olarak kendisine söylendiğini belirtti. Ermeni meselesinde de
aynı şeyi söylediklerini ve durumu kendilerinin idare ederek, yardımcı
olacaklarını belirttiklerini söyledi. Bu bakımdan, Fransa'daki
karar(Ermeni soykırım yalanıyla ilgili alınan karardan bahsediyor),*AKP*
hükümeti ile Fransızlar arasında danışıklı dövüştür. Bu konuda bir şey
olacağını bu hükümetten beklemeyin, yoksa yanılırsınız."

Bir de Erdoğan’ın*04 Kasım 2002 tarihinde ABD* Savunma Bakan Vekili
Wolfowitz’e yazdığı ve o dönem haber olan bir mektup var. O mektupta;

*- "Değerli Dr. Wolfowitz,*

Ülkelerimiz arasındaki tarihsel ortaklık ve dostluğun gelecekte de
sürmesi ümidimi paylaşmak için, bu mesajımı ortak dostlar aracılığıyla
doğrudan size ulaştırmak isterim.

Seçim sonuçlarının bizim genelkurmay saflarında biraz rahatsızlık
yaratmış olabileceğinden, resmî konumunuz gereği, hiç kuşkusuz
haberdarsınızdır. Bilmenizi isterim ki, onların Türkiye'nin müreffeh,
seküler (çağdaş) ve birinci dünya topluluğunun güvenilir bir üyesi
olması ümitlerini partim ve ben de paylaşıyoruz. Ve geçmişte hiç
olmadığı kadar birleşmiş olan ülkemizin çıkarları için en iyisi olacak
şekilde birlikte çalışabileceğimiz kanaatindeyim.

Bu amaçla, Org. Özkök ile mümkün olduğu kadar kısa sürede mahrem, özel
bir toplantı yapabilmeyi ümit ediyorum. Özel cep numaram şudur:*0533 7*…

Bu yardım ve ülkeme geçmişte gösterdiğiniz dostluk için çok teşekkürler.

Sizinle kişisel olarak görüşmeyi sabırsızlıkla bekliyorum."

*- Yılmaz Polat’ın tanımıyla, */*"CİA’nın pençesinde yapılan açılım"*/*,
bir İngiliz gözetmen eşliğinde Oslo’da PKK ile yapılan ihanet
görüşmeleri tarihe kaydedildi.*

Tarihe not düşmeye devam edelim:

*- Afyon’un AKP’li Belediye Başkanı Çoban, Kurtuluş Savaşı’nda
Anadolu’yu kan gölüne çeviren işgalci Yunan askerlerini şehit ilan
ederek, onlar için anıt yaptıracağını söylemiştir. Tepkiler üzerine
amacına ulaşamamıştır.*

Ve tabii, en vahimi de, Türkiye Cumhuriyeti Devleti Başbakanı olan bir
insanın,*Ortadoğu*’da, Türkiye dahil,*22 ülkenin* bölünme projesi
olan*BOP* Eş Başkanlığını kabul etmesidir. Yani;

Yabancı bir ülkenin projesinde, kendi ülke çıkarlarına ters, hatta kendi
ülkesini bölecek bir projede Eş Başkanlığı kabul etmesidir. Bugüne kadar
da*BOP* Eş Başkanlığından feragat ettiğini söylememiştir.

Şimdi;

*CHP*’yi hamam, Kılıçdaroğlu’nu tellak yerine koyup, işledikleri
suçları, kirli maziyi*CHP* üzerinden yıkamaya çalışma uyanıklığı.

Bu kir*CHP* üzerinden aklanmaz.*YIKANMAZ*!!.

Tarih bu gerçekleri yazar.

Ahmet’in suçu Mehmet’in işlediği suç üzerinden temizlenmez.

Türkiye Türkiye olalı böyle bir beyin yıkama taktiği görmedi. Bu yöntem
çok tanıdık geliyor.

Hitler'in propaganda tekniklerinden bazı hatırlatmalar yapalım;

*- "Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.*

*- Asla kendinden başka bir seçeneğe hareket alanı bırakma.*

*- Asla kabahat üstlenme.*

*- Sadece bir rakibine odaklan ve kötü giden herşeyi onun üzerine yık.*

*- Hatalı olduğunu veya yanlış yaptığını asla kabul etme.*

*- Bir yalanı yeteri kadar sıklıkla tekrarlarsan, halk eninde sonunda
ona inanır.*

*- Halkı her zaman ateşle. Asla soğumasına izin verme."*

    DECCAL

Dini tanımlarda*DECCAL* şöyle anlatılır:

Akı kara, karayı ak gösterecek.

Bastığı yerde ot bitecek.

Ne dersiniz?

Deccal*ORTAYA ÇIKTI DA*,*BİZİM HABERİMİZ YOK MU ACABA*?

*15.08.2018*

Not: Karadeniz’e*PKK* ve*TİKKO*’nun girmesini engelleyen Veli Küçük
Hergelekon tezgahıyla derdest edildi. Yani, intikam alındı.

Sonuç:*PKK* Karadeniz’e indi, can alıyor.…

Sorumlu kim??

Zahide*UÇAR 15.08.2017*

a45UyF587661-170816185347 Oraj Poyraz oraj.poy...@openmail.cc
2017/08/16  23:51 6  64  turanca...@googlegroups.com

Ad hoc
Belli bir amaca yonelik

Latince Atasozleri

Fakat dini olmayan musibetler, hakikat noktasinda musibet degildirler.
Bunlarin bir kismi Allah in bir ikazi ve uyarisidir; bir kismi gunahlara
kefarettir; hastalik gibi bir kismi ise, Allah in bir iltifatidir, bir
temizliktir.

(bk.Buhari, Îman: 39, Muslim, Birr: 52)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet
gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili
kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.

Istanbul a vize uygulayacagiz

Gecen hafta belediye baskan adayligimi acikladiktan sonra cok sayida
mesaj aldim. Bunlarin cogu cesitli magaza ve pizzacilarda yuzde elliye
varan indirimler hakkindaydi, bunun disinda birkac vatandasimiz
secimlerde oylarini bana vereceklerini bildirdiler. Bu moral ile derhal
calismaya koyuldum.

Ilk olarak mahalle esnafini ziyaret ettim. Sorunlarini dinledim. Berber
Irfan abi, halasi ve enistesinin $ik $ik catkapi misafirlige
gelmelerinden $ikayetciymis. Bizim belediyeciligimiz doneminde bu tip
$ikintilarin yasanmayacagini, erken uyari sistemini hayata
gecirecegimizi anlattim. Mutlu oldu. Kasap Adnan abi ise hayatin
anlamini merak ettigini, bazen et keserken dalip gittigini soyledi.
Baskanligim doneminde hayatin anlamini aciklayacagimi, biraz daha
sabretmesini soyleyip onu teskin ettim. Firinci Hamdi usta ise cok yogun
oldugunu belirtti. Ona bizim donemimizde bu kadar yogun olmayacagini
soyledim. Su an gercekten cok yogun oldugunu tekrardan belirtti. Ona
gene ayni cevabi verdim. Bu kez ofkeyle Arkadasim cok yogunum diyorum,
musteri bekliyor, tezgahin onunu kapatma. dedi. Tartistik ve oradan
ayrildim.

Hafta boyunca siz kiymetli Istanbullular icin ne yapabilirim diye
dusundum. Iste hepsi birbirinden $ik vaatlerim:

Toplu tasimada $ikismaya son

Metrobus ve otobuslerde $ikis tikis seyahat etmek en buyuk cileniz. Peki
bunun gercek sebebini hic dusundunuz mu? Dusunmediniz, cunku onceki
yonetimler sizden dusunmenizi degil Akbil basmanizi istedi. Toplu
tasimadaki $ikismanin en buyuk sebebi halkimizin yarisinin obez olmasi.
40 kiloluk, kedi gibi bir kizcagizla NBA de center oynayan 180 kiloluk
adamin ayni fiyata yolculuk etmesi esitlik ilkesine ters degil midir?
Evet, bundan sonra otobusun basamagindaki hassas terazi yardimiyla
tespit yapacagiz ve 70 kilodan fazla vatandaslarimiz cift Akbil basacak.
140 kilo uzeri yolcularimiz ise uc bilet parasi odeyecek. Boylece
insanlar ya kilo verecek ya da evlerinde oturmak zorunda kalacaklar ve
sizler icin metrobus yolculuklari keyfe donusecek. Kilolu
vatandaslarimiz evde oturdukca daha da kilo alacaklar dediginizi duyar
gibiyim, ama bu belediyemizin sorumluluguna girmiyor. Az yesinler.

Ote yandan 65 yas ustu vatandaslarimiza ucretsiz seyahat hakkini ise
geri aliyoruz. Boylece halkimizi genclesmeye tesvik etmis olacagiz.
Yasliligi ozendirmemek gerekiyor.

Istanbul a vize geliyor

Daha once de gundeme gelen Istanbul a vize uygulamasini hayata
geciriyoruz. Belirli konularda sinavi gecenlere gecici vize verilecek.
Asagida henuz taslak halinde bazi kriterler var, bunlara bakip kendinizi
sinayabilirsiniz.

Savrulan bir otobuste dengede kalabilmek

Bir baska aracin aniden onune kirmasi karsisinda gosterilen sogukkanlilik

Kaldirimsiz yuruyebilme

Tekerlekli sandalye ile 5 saat boyunca sehirde hayatta kalmak

Dolmus durmadan inebilme ve binebilme yetenegi

Dolmuslarin alakasiz bir durakta sebepsiz beklemelerine saygi gosterebilmek

Ote yandan, gecici vize verdigimiz vatandaslara bulunduklari yakadan
karsiya gecmemeleri konusunda da bir taahhut imzalatacagiz. Bes sene
boyunca karsiya gecmeyenlere kalici vize verilecek.

Engelliler icin yeni duzenleme yok

Bir de $ik $ik dile getirilen engelliler meselesi var. Mevcut
belediyelerin engelliler icin yaptiklari gercekten muazzam, uzerine bir
sey koyabilir miyim bilemiyorum. Adamlar her sene engelliler gunu
dolayisiyla engellilerin yasadiklari zorluklari anlatan kisa film
yarismalari duzenleyip dereceye girenlere odullerini torenle veriyorlar.
Engelliler icin muthis bir hizmet bu. Belediye yoneticileri o filmleri
izleyip duygusallasiyorlar. Harika bir hizmet. Soz veriyorum, biz de
kendi yonetimimizde engelliler icin duygusallasacagiz. Kaldirimlarin,
duraklarin ve toplu tasima araclarinin engelli vatandaslarimiza yonelik
duzenlenmesi ise belediyemizin sorumluluguna girmiyor. Bu mevzularla
sanirim muhtarliklardaki ihtiyar heyeti ilgileniyor.

Belediye baskan adayi Sayin Beyinsiz Adam in ozgecmisi

1986 yilinda efeler diyari Tokat ta dogdu. Tokat in kadim kulturuyle
yogrularak yetisti. Uzun yillar ilk ve orta dereceli okullarda egitim
gordu. Bunu yeterli bulmayarak kendini daha da gelistirmek icin liseye
gitti. Egitime cok onem verdigi icin bazi siniflari birkac kez okudu.
Henuz ogrencilik yillarinda icinde siyaset aski vardi. Uc kez sinif
baskanligi aday adayi oldu ancak birtakim ayak oyunlari neticesinde aday
gosterilmedi. 2007 yili siyasi kariyeri icin donum noktasiydi. Bu
tarihte Halkin Kukreyisi Partisi Genclik Kollari Umraniye Inkilap
Mahallesi Tanitim ve Medya Departmani lise birlerden sorumlu baskan
yardimciligi gorevine getirildi. Bulundugu makami hice sayarak siradan
bir insan gibi hayatina devam etti. Partide genel baskanliga kadar
yukselme sansi varken siyasetten $ikilip ara vermek istedigini soyledi
ve evine dondu. Ileri seviyede Turkce bilen genc siyasetci uc cocugu
olmadigi icin mevcut siyasi partilerin kapisindan cevrilince bagimsiz
aday oldu.

http://beyinsizadam.net/
lukasal...@gmail.com

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo