Demek ki, ülkenin tepesine İngiliz ajanları çöreklenmiş.
Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

  TÜRKER ERTÜRK : O FOTOĞRAFI ÇEKEN HULUSİ AKAR'DI

Bu kareyi, fotoğraf makinesinin deklanşörüne basarak tespit eden ise; o
gün Üsteğmen, bugün ise Genelkurmay Başkanı olan Orgeneral Hulusi Akar’dı!

28.04.2017*16:53*

Medyada, geçmişten bugüne çokça yer alan bir fotoğraf var. Fotoğraf
karesinde yer alanlar, bugün kamuoyunun çok iyi bildiği üç isim. Bunlar;
soldan sağa doğru *Fehmi Koru*, *Abdullah Gül* ve *Şükrü Karatepe*’dir.
Her üç isim de *İngiltere*’nin güneybatısında yer alan *Exeter* kentinde
bulunan *Exeter Üniversitesi*’nde,*1976-1978* yılları arasında eğitim
almaya gitmişler.

*Birleşik Krallık*üniversiteleri arasında /*"*/*/*Kürt Araştırmaları
Enstitüsü"*/***olan tek eğitim kurumu *Exeter Üniversitesi*! Ayrıca, bu
üniversitede /*"*/*/*Arap ve İslami Araştırmalar Enstitüsü"*/*de bulunuyor.

    **MI***-***6 AJANLARI BURADA EĞİTİM GÖRÜR**

*Arap*, *İslam Dünyası*ve *Kürtler *hakkında uzmanlaşması istenenler
ile****Ortadoğu**’da görev yapacak olan****MI***-***6**ajanları ve
*İngiliz*subayları, icra edecekleri görevin önemine binaen değişen
sürelerde, bu üniversitede eğitim ve öğretim görürler. *Birleşik
Krallıkİstihbaratı*’nın bir yan kuruluşu olduğu söylenen *Green Peace
*(Yeşil Barış) örgütü, bu üniversite tarafından kurulmuştur.

İşte *Fehmi Koru*, *Abdullah Gül* ve *Şükrü Karatepe* bu üniversitenin
rahle-i tedrisatından geçmek üzere; *Milli Kültür Vakfı*’nın bursu,
*Nevzat Yalçıntaş* ve *Sabahattin Zaim* gibi hocaların teşviki ile
buralara gelmişlerdir.

    **TANIŞIKLIK KAYSERİ LİSESİ***’NDEN*

Bu üçlünün,*Türkiye*’den Üsteğmen rütbesinde asker bir misafirleri
vardır. Esasında ev sahibi konumunda olan,*Abdullah Gül’*dür.
Tanışıklıkları *Kayseri Lisesi’*ne dayanır. Üsteğmenimiz,*42 gün* izin
alarak İngiltere’ye gelmiştir. Bu kadar uzun bir süre çok pahalı bir
ülke olan *İngiltere*’de tatil yapmak, hele hele bir Üsteğmen geliri ile
neredeyse imkansızdır. Sanırım, Üsteğmenimizi *Abdullah Gül *misafir
etmiştir.

O hafta sonu,*Exeter*’de yaşayan üçlü aralarına misafir gelen Üsteğmeni
de alarak, *3*,*5* saat mesafedeki *Londra*’ya geldiler. Amaçları hem
*Londra*’da gezmek,hem de Üsteğmenin izin kağıdını *Londra*’da bulunan
*Askeri Ataşeliğe* onaylatmaktı!

    **FOTOĞRAFI ÇEKEN HULUSİ AKAR***’DI*

**

Önce, *Belgrave Square**43 numarada* bulunan *Türk Büyükelçiliği’*nin
ikinci katındaki *Askeri Ataşeliğe* gittiler. Daha sonra buradan
çıkarak, yaklaşık*250 metre* mesafede bulunan *Hyde Park*’a girdiler.
Biraz dolaştılar, yorulunca birer pound vererek şezlong kiraladılar ve
oturup sohbet ettiler. Hava güzel ve güneşli bir gün olduğu için
ceketlerini çıkarıp, şezlongların arkasına astılar ve günün anısına bir
de fotoğraf çektirdiler.

İşte yukarıda gördüğünüz üçlünün fotoğrafı bu! Bu kareyi, fotoğraf
makinesinin deklanşörüne basarak tespit eden ise; o gün Üsteğmen, bugün
ise *Genelkurmay Başkanı *olan *Orgeneral Hulusi Akar’*dı!

    **HALA MÜCADELEYE DEVAM EDİYORUZ**

**

Daha sonra kalktılar, ceketlerini ve safarilerini giydiler, kuzeye doğru
yürüdüler, *Hyde Park’*ın *Marble Arch* kapısından çıktılar ve sağa
dönerek *Oxford Street’*e girdiler. Bu sefer de fotoğraf makinesinin
arkasına *Fehmi Koru* geçti, şimdiye kadar hiç medyada görmediğiniz
*Hulusi Akar*, *Abdullah Gül* ve *Şükrü Karatepe*’nin fotoğrafını çekti.

*2010*’da İstifa ederek mesleğimden ayrıldım. Çünkü iki yıl yaptığım
*Deniz Harp Okulu* Komutanlığım sırasında,*Gülen Cemaatinin* akla hayale
gelmeyecek saldırılarına maruz kaldığım, cansiperane bir şekilde
mücadele ettiğim halde; hem komutanlarım tarafından takdir edilmemiş,
hem de onların dost ateşine maruz kalmıştım. Komutanlarımın*Türk Silahlı
Kuvvetleri’*ne yönelik asimetrik psikolojik savaşı yönetemedikleri
iddiasında bulunarak üniformamı çıkardım ama hala mücadeleye devam ediyorum.

    **HULUSİ AKAR***’LA***HİÇ KARŞILAŞMAMIŞTIK**

*Balyoz* operasyonu ile muvazzaf askerler içeri atıldığında, görev
başındaydım. Daha ilk günden itibaren sahip çıktım. Sanırım üzerinde
üniforması ile *Hasdal’*a,*Ankara*’dan emir ve amirinden izin almadan
gidenilk askerim. Ve hep gitmeye devam ettim.

İstifa ettiğim günün hemen ertesinde de bu sefer sivil elbisem ile
*Hasdal’*a, silah arkadaşlarımı ziyarete gittim. Ziyareti tamamladıktan
sonra,*Hasdal CezaeviKomutanına* teşekkür için odasına yöneldim. Kapıda
emir subayı /*"*/*/*İçeride Kolordu Komutanı var"*/* dedi. İçeri girmemi
istemiyordu! Ama umursamadım ve derhal,biraz da hışımla kapıyı açarak,
içeriye yöneldim. O güne kadar *Hulusi Akar* ile hiç karşılaşmamıştık,
beni tanımazdı!

    **AÇTIM AĞZIMI***,***YUMDUM GÖZÜMÜ***!*

İçeri girer girmez,*Hulusi Akar* hemen ayağa kalktı, /*"*/*/*Türker ne
haber, hayırlı olsun"*/***diyerek, güleç ve sevecen bir yüzle beni
karşıladı ve kucakladı. Açtım ağzımı, yumdum gözümü! *Balyoz*’un hukuk
görünümlü bir operasyon oluğunu, *Cumhurbaşkanı Gül*’ün ve iktidarın
işin içinde olduğunu söyledim. Ayrıca, bu operasyonla mücadelenin
yargıya saygı duyarak değil, yok sayılarak yapılabileceğini anlattım.

Ne dersem beni destekledi ve katıldığını beyan etti. Belli ki;
gerginliği arttırırım diye alttan almaya, gazımı almaya çalıştı ve
kendini sakladı! Daha sonra emir subayını çağırdı;/*"*/*/*Amiralimin
emrindesin, kolordu alarak ev taşıma ve yeni evini hazırlama dahil ne
isterse yapılacaktır"*/* diye önümde direktif verdi.

    **NE BİLEYİM KANKA OLDUKLARINI***!*

Böyle davranarak, o an için gazımı aldı ve kendini sakladı. Meğerse ben,
kimi kime şikayet ediyormuşum! Ben /*"*/*/*Abdullah Gül de TSK’ya karşı
yürütülen operasyonun arkasında"*/***diyorum; meğerse *Hulusi Akar,
Abdullah Gül*’ün kankasıymış.

Şimdi *Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar*’a sormak istiyorum;

*1*. Size niçin hukuk görünümlü operasyonlar ve itibarsızlaştırma
saldırıları yapılmadı? Yoksa sizi oraya getirmek için muhtemel
rakiplerinize karşı mıntıka temizliğimi yapıyorlardı?

*2*. Kontrollü darbe girişiminin neresindesiniz?

    **İTİRAZINIZ YOK MU***?*

*3*.*TSK*’nın komuta birliği, gayri anayasal bir biçimde tahrip edilmiş
durumda, bunu işgal döneminde bile yaşamadık, itirazınız yok mu?

*4*.*TSK*’nın moral ve motivasyonu yerlerde, dayanışma ruhu zayıflamış,
bunun için hangi tedbirleri aldınız?

*5*. Askeri Liseleri niye kapattınız, buralarda okumadığınız için bir
düşmanlığınız mı var?

    **HAYIR DİYEMEDİNİZ Mİ***?*

*6*. Harp Okullarının, Harp Akademilerinin durumu ve bağlantı yapısı,
dünyanın hiçbir yerinde eşi ve benzeri görülmeyecek şekilde, adeta
garabet bir yapıya geçirildi. /*"Hayır, böyle olmaz"*/ diyemiyor musunuz?

*7*.*MSB* Üniversitesi denen ucube yapının başına Süleymancı birisini
getirdiler, /*"Hayır"*/ diyemediniz mi?

*8*.****GATA** için yaşanan rezilliğe muhalefetiniz yok mu?

    **GEREĞİNİ YAPIN***!*

*9*. Sizi yaver gibi yanında taşıyor, /*"Olmaz"*/ diyemiyor musunuz?

*10*. Siyasi mitinglerin enstrümanı olmayı içinize sindirebiliyor musunuz?

*11*. Ülkemiz koşar adım felakete sürükleniyor, farkında değil misiniz?

Bu sorulara verecek yanıtınız yok mu? Varsa da, yoksa da bunun gereğini
yapın!

Türker Ertürk

Odatv.com

*http://odatv.com/o-fotografi-ceken-hulusi-akardi-2804171200.html*

a45UyF587661-170428201413 Oraj Poyraz At 0raj.p0y...@neomailbox.net
0raj.p0y...@neomailbox.net
2017/04/28  22:57 6  64  turanca...@googlegroups.com

Sizler, yani yeni Turkiye nin genc evlatlari!
Yorulsaniz dahi beni takip edeceksiniz...
Dinlenmemek uzere yurumeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar.
Turk Gencligi gayeye, bizim yuksek idealimize durmadan, yorulmadan
yuruyecektir.

Mustafa Kemal ATATURK

Kim konusuyor?
ZARIYAT 50.o halde Allah a kosun.
Cunku ben, size o nun katindan (gelmis) acik bir uyariciyim.
ZARIYAT 51.Allah ile beraber baska bir tanri edinmeyin.
Zira ben size o nun tarafindan (gelmis) acik bir uyariciyim.
SURA 10.ayriliga dustugunuz herhangi bir seyde hukum vermek, Allah a
mahsustur.
Iste, bu Allah, benim rabbimdir.
O na dayandim ve o na yonelirim.
TEVBE 30.yahudiler, uzeyr Allah in ogludur, dediler.
Hiristiyanlar da, mesih (isa) Allah in ogludur dediler.
Bu onlarin agizlariyla geveledikleri sozlerdir.(sozlerini) daha once
kafir olmus kimselerin sozlerine benzetiyorlar.
Allah onlari kahretsin!
Nasil da (haktan batila) donduruluyorlar!
EN AM 114.Allah dan baska bir hakem mi arayacagim?
Halbuki size kitab i acik olarak indiren o dur.
Kendilerine kitap verdigimiz kimseler, Kur an in gercekten rabbin
tarafindan indirilmis oldugunu bilirler.
Sakin supheye dusenlerden olma!
MERYEM 64.biz ancak rabbinin emri ile ineriz.
Onumuzde, arkamizda ve bunlar arasinda olan her sey o na aittir.
Senin rabbin unutkan degildir.
MUNAFIKUN 4.onlari gordugun zaman kaliplari hosuna gider, konusurlarsa
sozlerini dinlersin.
Onlar sanki duvara dayanmis kutukler gibidir.
Her gurultuyu kendi aleyhlerine sanirlar.
Dusman onlardir.
Onlardan sakin.
Allah onlarin canlarini alsin.
Nasil bu hale geliyorlar?
ZUMER 10.(resulum!) Soyle: ey inanan kullarim!
Rabbinize karsi gelmekten sakinin.
Bu dunyada iyilik yapanlara iyilik vardir.
Allah in (yarattigi) yeryuzu genistir.
Yalniz sabredenlere, mukafatlari hesapsiz odenecektir.
HUD 2.baskasina degil, yalniz Allah a kulluk edin.
Kuskusuz, ben size o ndan gelen bir uyarici ve mujdeciyim.

Dunyada iki cesit insan var:
Akli olan ve dini olmayanlar, dini olan ve akli olmayanlar.

Abu l-AlaAl-Ma arri

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo