només reps senyal del seminari sud ?

has provat d'orientar l'antena cap a una altre banda? no reps, per exemple
PlaçaNord?

i evidentment el que no podem fer és que si el seminarisud està ple,
treure algú perquè si connecti algú altre en lloc seu :P

en tot cas, i si en tens ganes, pots mirar quins son els que enllaçen a
seminari sud i si veus que n'hi ha algun que podria perfectament canviar
l'enllaç enviar-li un correu per veure si ho podria fer i llavors tu
agafar el seu lloc

però diria que és moooolt més senzill que miris d'orientar l'antena cap a
altres llocs ;)

en/na Ita Font va dir:
> VicCraManlleu.
>
> Conecto un nou trasto al SeminariSud i hem no m'assigna cap IP hem diu que
> esta a full.
>
> Que pot passar? Estan totes les adreces plenes? Si ho faig amb el
> SeminariNord, cap problema, pero jo només tinc senyal del seminari sud.
>
> Gracies

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network