Merda i jo m'entero avui, i el node badalona-n01 cascat el disc dur i sense poder funcionar
MERDAAAAAAAAAA

PD: Dos dies sense mirar el correu i la que es lia

On Tue, 14 Nov 2006, Lluís Dalmau wrote:

Carles, Aleix, Nikitto, Albert, ... i a tota la gent guifi.net que esteu
fora d'Osona, que n'hi ha un bon grapat.

Per vosaltres també va el premi i la trobada amb els de TV3 !

Envio còpia a la llista d'usuaris perquè tots hi estem implicats.

I ho explico per si algú no n'està al cas:

1. El Consell Nacional de Joventut de Catalunya otorgarà, aquest
divendres, un premi al projecte més innovador a guifi.net Felicitats gent
!

2. Els de TV3 volen enregistrar una notícia sobre guifi.net el divendres
de la setmana vinent. Explicant que guifi.net el fem entre tots i a tot
arreu.

Lluís

Ei! Carles, a mi no em posis com a excusa per no anar-hi eh :)