Hola Eugeni,

Jo soc de Cambrils (pots mirar aquesta adreça: http://guifi.net/ca/baixcamp i per dir-ho d'alguna manera me'n ocupo de l'assignació de IP's a la nostra comarca (ja veig q entre el Lluís Dalmau i el Miquel t'ha donat d'alta el node :) ). Com ara vosaltres, aquí a Vilafortuny no arriba l'adsl de telefònica ni de ningú, en prou feines podem mantenir una connexió amb modem. Per això vaig contractar el servei d'Iberbanda (telefonia i ampla de banda 1Mb/1Mb - ja saps q és simètric-).

Temps enrera vaig posar-me en contacte amb l'ajuntament de Cambrils, simplament van passar de mi. Van sobrats. :( Per tal fet, tot el que portem fet fins ara, ha estat a càrrec nostre. Ràdios, antenes, el servidor, pagar la connexió a Internet, etc...

Nosaltres fem servir ràdios (routers) Linksys WRT54GL, encara q a guifi.net tb fan servir Buffalo i Microkit. No sé si me'n deixo alguna. Potser algún Lobometrics, encara q aquests piquen força.

Per qualsevol cosa pots posar-te en contacte amb mi a [EMAIL PROTECTED] o visitant la nostre web http://www.cambrilswireless.net

I si vols veure què fem i com ho fem, estàs invitat a passar-te per casa quan vulguis. Jo em vaig escapar al començament a Màsies de Roda (al costat de Vic), per fer-me una idea i veure algunes instal·lacions. Es més, aquest dissabte per la tarda, volem provar la cobertura d'un nou node; ja ho saps, si vols baixar veuràs com pugem per les taulades i provem els equips. Força company, a veure si fem créixer la nostra comarca. Que tb hi ha molts punts on no hi arriben les noves tecnologies.

Jordi Barenys aka Nikitto

En/na Eugeni Cabré ha escrit:
Hola a tots,

Em dic Eugeni i soc del petit poble de l'Argentera (Baixa Camp). En aquests moments depenem com tothom de Telefònica i només podem accedir amb Iberbanda. Cansats d'esperar a Telefònica (promeses i més promeses) em decidit emprendre el tema per la nostra banda. He parlat amb l'ajuntament, ja que no hi pertanyo, i donarem accés a l'ajuntament amb Iberbanda (si, si, tampoc n'hi ha) i des d'aquí oferir el servei al poble. El passos que volem fer és: donar accés a la banda ample a l'ajuntament, després donar accés a la sala d'informàtica que no està al mateix edifici i així consecutivament fins a donar accés a tot el poble. La meva pregunta és: què he de fer per habilitar-ho, és a dir, sé que s'ha de comprar els corresponents AP i les antenes (direccionals o omnidireccionals) però no sé si s'ha de posar alguna cosa més i com s'ha d'habilitar. Sé que la pregunta és molt genèrica però no sé com ho he de fer per començar (amb una petita espenta jo ja arranco) i poder tenir un dret (que he sentit ho volem posar a la Constitució quan la modifiquin).

Moltes gràcies d'antuvi,
Eugeni.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com <http://us.rd.yahoo.com/mail/es/tagline/messenger/*http://es.voice.yahoo.com/>