From: Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]>
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Subject: Re: [guifi-usuaris] Sant Hipòlit de Voltregà.
Date: Sat, 02 Dec 2006 23:27:12 +0100

Això del "b" es fa per millorar el soroll. Si de tptes maneres ja el tenies tant al, tens poques possibilitats. Hi havia alguna babycam o similar a la casa? Algun altre canal et donava menys soroll als surveys?

Amb l'ampliació s'espera que hi hagi més canals disponibles per a clients, al poder prescindir dels enllaços a 2.4GHz.

Jo estic esperant a veure quan es munten aquestes ràdios... ja estan configurades i tot. Em penso que només s'estava a l'espera d'uns màstils, que crec que anava per fer en Matavacas. Potser ell haurà anat liat, no sé si el teu company vol donar un cop de mà amb això dels màstils.

En/na Pere Petit ha escrit:
Hola Ramon, em dius que heu canviat a "b", això fa variar la manera de
fer la connexió o s'ha de fer igual que amb "g", t'ho comento pq al
puntàs el senyal era molt bo (entre -70 i -75), però el soroll era
molt baix (entre -70 i -80) i no hi va haver manera que hi pogués
connectar. Si em saps dir que haig de fer m'ho dius i si cal que
esperi a l'ampliació ja li comentaré al meu company.

Moltes gràcies per endavant.

El més Petit dels Peres.

El 01/12/06, Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Ostres, bona pregunta, perquè jo anava a posar un missatge també sobre
St. Hipòlit....
Fa unes setmanes vam configurar uns supertrastos per fer l'ampliació de
Sant Hipòlit. No es van poder acabar de muntar per temes de màstils i
aixi... Com està el tema?

A tot això, el dipòsit està efectivament plè, però a l'AP del PuntAS hi
hauriaes de poder fer connexió. També he vist que la situació a Sant
Hipòlit ha millorat una mica des que vam canviar a "b". I es pot
connectar amb el PuntAS. Però el proxy no anava (estava aturat)
He entrat i he vist que el capo fallava. L'he desactivat i el proxy
torna a estar operatiu.

Estic veient que tots els usuaris de la zona venen cap a Gurb...per això
son els proxys federats, però fora bo que la gent de la zona mireu de
que us funcioni bé (tant acabar la instalacio de la xarxa, com vetllar
perquè el proxi estigui operatiu)... Gurb ja va molt saturat perquè no
hem pogut fer l'ampliació que teniem prevista, i no fora bo allargar
massa això de la situació de la Zona Voltreganesa... Posar el òrbita en
condicions el proxy del PuntAS ajudaria molt... penseu que allà hi ha
una linia bona de 8Mb...

En/na Pere Petit ha escrit: