En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Hola!

Se li poden afegir rutes estàtiques al linksys quan el tenim ja flasejat amb el DD-guifi? és a dir, que m'ho enruti tot cap a una ip determinada (seria per direccionar el tràfic de la xarxa interna cap a una adreça guifi).

Gracies

Joan

Hola et responc amb el q em va enviar el Miquel Martos:

per que s'hi afegeixin cada cop que es reinicia el router, ho has d'afegir al rc_startup.

Primer de tot comprova que el tens buit:
# nvram get rc_startup
si no hi ha res definit, fes això següent tal qual, si hi tens alguna cosa especial, afegeixa-ho a el que hi tens.

# nvram set rc_startup="
sleep 5
route add -net 10.36.128.0 netmask 255.255.255.0 gw 172.16.137.2
"
nvram commit
reboot