Santi, hi ha un error pel que es veu que afecta a l'instal.lador de la
6.10en algunes tarjes gràfiques, sobre tot de portatils.

Prova de seguir aquest manual per instal.lar-ho en mode de gràfics segur (
utilitzant el driver VESA standard) i no el precompil.lat per la teva tarja.
L'error només afecta a l'instal.lador, un cop instal.lat, la gràfica ja
hauria de rutllar bé amb el driver correcte.

https://wiki.ubuntu.com/EdgyKnownIssues/59618

El 12/12/06, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]> ha
escrit:

Hola, jo tb soc un novato amb el linux, pero la veritat no tinc tans
problemes.... anem per passos, la conecxio a trabes de sinaptic et fnciona
o no??
crec que el problema el tens en el terminal , oi?
si es així abans de fer res atrabes del terminal escriu això...
export ftp_proxy="http://albert.soldevila:[EMAIL PROTECTED]:3128/"
export http_proxy="http://albert.soldevila:[EMAIL PROTECTED]:3128/"
d'aquesta manera pots fer "sudo aptitude update" o " sudo apt-get install"

per actualitzar el ubuntu 6.06 al 6.10, jo he seguit el passos d'aquesta
pagina, "http://oriolmorell.cat/arxiu/20061026/ubuntu-610-final-release/";

ami em v anar perfecte-....

Miquel Martos