Un alumne que tinc en un curs em va comentar que també els va passar.
Darrere l'ADSL tenien el servidor de correu d'un taller ocupacional
per persones amb discapacitat.

En el seu cas, la carta que menciones ni tan sols els va arribar...
d'un dia per l'altre es van trobar que el correu no els funcionava, i
després de revisar la configuració del qmail van veure que els havien
capat el port... i per descomptat, no s'ho podien creure.

Es van queixar a telefònica i no hi va haver manera que els ho
arreglessin. En el seu cas crec que van haver d'acabar penjant el
servidor en un data center, per no trobar-se amb més merders d'aquest
estil. Sense comentaris.... un motiu més per estar ficat a guifi ;)