Gràcies Lluís, ja seguiré els fils de Taradell, si es programa quelcom
i puc anar-hi a donar un cop de mà ja ho faré saber.

Fins aviat.

Pere.

El 15/12/06, Lluís Dalmau <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Canvis !

Acabo d'activar un enllaç entre Vic i TaradellAntena, concretament amb la
ràdio que apunta a TaradellPompeu.

És un enllaç temporal fins que es modifiqui l'orientació de la parabòlica
de TaradellAntena.

L'enllaç Taradell-Vic està entre 20 i 23 mbps tot i fent un enllaç
provisional, déu ni dó :)

L'AP de TaradellAntena està operatiu

Queda pendent:
- orientar bé la parabòlica i canviar l'enllaç amb Vic
- resoldre l'enllaç Antena-Pompeu i activar-hi l'AP
- contruir el supernode de la ràdio

Apa, a disfrutar-lo ;)

Lluís

Lluís Dalmau