Al DNS es poden posar tants noms que vulguem (alies) amb una sola adreça, però no pas els ports veig que 10.138.160.39 és el xerrameca, es tracta doncs de posar-hi com a alies guifinetfm i galeria?

En/na Pep ha escrit:
Ok Joan, ara ja hi poso el link de dance.guifi.net

Per el Ramon:

Si es pot ho farem així: cambiar galeria.guifi.net a la seguent direcció: http:10.138.160.39:81 (ja que no te éxit i ara hi treballaré per canviarla al Galery i treure Coppermine) i la radio, guifinetfm.guifi.net a la seguent: http://10.138.160.39 (pàgina web de la radio)

Et deixerem ben marejat amb tants canvis...carai...

Agrait i fins aviat

Pep de la Torre

En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:
Hola Pep!

La meva idea es fer la radio per la xarxa interna de guifi.net. Ara crec que encara si pot accedir desde internet pero no se quan durara.

EL que em dius del link oitant que i pots, es mes, molte sgracies! jo tambe en posare un ala meva a l'apartat LINKS. Em falta acabar la meva web, falta la part de programacio i encara no se com acabaru de fer. ATmbé em falta barallarme un rato amb el xsl perque ala part que surt de la web que hi diu "ARA SONA", hi ha de apareixer els oyents conectats i tambe hauria de feri sortir el nom del que sona, pero com dic, falta "fonament" per fer-ho. Serà questio de barallar-mi aquest dies de festes :)

Ibueno, el que podreu escoltar dons serà musica mogudeta :), per alegrar els cossos!

Quan hi tingus la redireccio a guifi hi afegire un link ;).

ApA!! Gracies i salut!

Joan