ok, a la tarda ho provare. Moltes gracies.

2006/12/27, Jordi Soler <[EMAIL PROTECTED]>:

 L'antena te una "fletxa" que indica la polarització, si es una
rajola-patch de 14dBi la veuràs per la part del darrera,

si la fletxa apunta a munt o avall es que tens la polarització en
vertical, però jo crec que si nomes veus MancoSeva

es que la tens apuntant a la dreta o esquerra, per tant en polarització
Horitzontal.

90º Exacte, si la gires 90º graus canviaràs la polarització, sempre que
parlem d'una antena directiva

Posa-la en Vertical i veuràs que en surten moltes mes

Jordi