Hola

Hem quedat el dissabte a les 18h a aquesta urbanització per a explicar a
la junta de l'associació de veïns que podem fer i com els podem ajudar
per a que els hi arribi l'internet. Ramon (Navarro) seria molt
interessant que hi vinguessis, i si algú més vol venir millor, jo
sortiré de Manresa a les 17:40 aviseu-me per pujar plegats. Miraré de
portar algun trasto per a fer un scan des d'allà a veure si es veu
l'antena que tenim a la torre Sta Caterina

Siau

PD: gent del pinyot, perdoneu el canvi de dia, però la meva dona m'ha recordat que tenim un compromís familiar :)