Home! no tenim pas cap intenció de desconectar a ningú... el cas és que tal
com estem aixó no rutlla i creiem que fent de wds tal com anem ara
mateix, perdem molt senyal per les nostres males conexions. Els grafics de
pèrdues de ping's així ho indiquen.

De fet, a banda d'en Xevi torres, mai ningú ens ha fet cap comentari ni
demanat rés a l'hora d'aprofitar la nostra antena.

Fem de pont amb la zona de Folgueroles perquè teníen el mateix problema
que nosaltres, no els arribava bon senyal i ho fem de molt bon grat. Ara
Folgueroles xuta de valent i suposo que és lògic que els de Folgueroles
vagin cap al node més proper, oi?

De fet és el que han anant fent els altres Folguerolencs que penjaven dl
nostre node.

Potser si tenim un bon senyal desde Folgueroles també podem donar més
bon senyal fent wds a qui ho necessiti, però perdent menys ping's que ara.

No ho se..., que hi ha de dolent? no s'acaba d'entendre...  :-(

Gràcies per les adreces de correu, ja estan avisats. Parlarem ab ells i
segur que trobarem la solució.

Xube

En general es bo que es busquin millors connexions quan hi ha noves
possibilitats en nodes antics. Sobretot quan es canvia una d'oportunista
per un supernode. Ara d'oportunista a oportunista.. vosaltres sabreu...

El que crec que si que es bona costum és que quan es fa algun canvi
d'aquests, si més no s'avisi abans als afectats, o si mes no a qui va
crear el node, que se suposa que ha de conèixer als afectats. Mail
PERSONAL indicant i amb un subject clar, perquè se'n assabenti.
Jo m'he trobat algun cop que en algun canvi s'ha despenjat a algú i no
se li ha dit ben res, i com sabeu depenent del tipus d'usuaris, es
bastant difícil que se'n dongi compte solet i causa força enrenou.
Que els usuaris hagin d'entendre que pot ser que se li canviin les
possibilitats de connexió vale, però que se'ls hi tregui per les bones
sense dir res, *no està bé*. Si passeu a mode client llavors segur que
els desconnectareu.

En aquest cas els contactes son:
En aquest cas FolguerolesCalGuarda hi apareix en XTorres
(xtorres-arroba-ausatel.cat), i te tota la pinta que podria canviar cap
a CanDachs.
Al VicJoanVinyoli se li veuen possibilitats de canviar a la Plaça. I el
contacte és isaac.perez (arroba) guifi.net

A la web no es veuen els mails en clar, potser es podria posar una opció
per permetre enviar-hi notificacions, però mentretant sempre podeu
demanar que algun admin us el digui.

En/na Lluís Dalmau ha escrit:

a>