vindria encantat, que fa molt que no ens veiem el pèl ... (a veure qui
munta el sopar .... ;)

però aquest dissabte justament vaig a París amb la xicota

El dv 26 de 01 del 2007 a les 11:27 +0100, en/na Ramon Roca va escriure:

> La veritat és que també m'interessava anar a la del tema de Bellmunt,
> que tabé és important, però és que el tema de Gurb m'apreta i el tinc
> una mica encallat.
> Demà farem una fase més de l'ampliació del troncal de Gurb.
> Ajudants benvinguts... s'haurà de pujar un parell de parabòliques grans
> al CEPA que no se si tindrem temps d emuntar-les, però si més no....que
> ja estiguin allà dalt ;)
>
> http://guifi.net/ca/node/6908

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network