trobar-nos abans a Mont-rodon, la veritat, poc hi ha per veure, per no
tenir no tenim ni bar :)

a taradell potser seria més aconsellable, tot i que no su mereixen (no
pels taradellencs eh!) que hi anem a fer un acte de guifi :) (opinió
meva quedi clar)

El dl 29 de 01 del 2007 a les 17:31 +0100, en/na Pere Petit va escriure: