Je je! M'he avançat! ;-)

No patiu que faré bon ús i si haig de tornar a fer la petició la faig i
llestos!! ;-)

Apa! Ja direu!

Laura

El 26/02/07, Ramon Amblàs <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

En/na valeri vazquez ha escrit:
> Respecte a la posada en marxa del proxy d'Olost, he estat parlant amb
> l'ajuntament i volen saber quins usuaris dels nodes d'Olost surten pel
> seu proxy, de forma que les peticions d'usuaris de nodes d'Olost seran
> tramitades per l'ajuntament, millor dit, per una associació que han
> creat per la xarxa guifi.net.
>
> Estic pendent que hem diguin un correu-e per tramitar aquestes
peticions.
Ups, just fa un moment acabo de donar d'alta a la Laura Megias al proxy
d'Olost.
Ja estarem al cas que els donareu d'alta directament vosaltres ;-)
Per veure quins usuaris hi ha: http://guifi.net/ca/node/6364/view/users

> De totes formes, de moment necessitaria que el meu usuari (vvazquez)
> pogués afegir usuaris al proxy federat d'Olost.

Ara tens un rol superior, prova a veure...

Laura Megias Garriga
AODL Sant Bartomeu del Grau
Telecentre SBG
93 888 97 00