Hola, jo també m\'apunto a la reunió, demà ja hi ha masses coses: tallers
oberts d\'Asterisk al HackLab de Mataró i d\'instal·lació de Cinelerra a
l\'Hangar de Poble Nou, però dijous que ve sí que puc.

Recordo que la Xarxa SenseFils Cooperativa de Barcelona possem a l\'abast de
tothom segons la Wireless Commons la nostra infraestructura de 2,4 i 5GHz.

Ens veiem.