Hola a tots,

jo més aviat parlava d'una trobada informal, més aprop d'una conversa d'oci
envoltada de birres per coneixen's ni que sigui uns quants...

Ja que veig que ja s'ha fixat un dia i lloc, i és per d'aqui uns quants dies,
estaria bé que els que volguem participar, fem una mica els deures, i intentem
anar a la trobada ni que sigui amb les idees una mica ordenades per a poder
parlar de temes concrets.

Eduard, no és que vagi envalat xD, és que considero que no pot quedar tot en 4
paraules. Tots en tenim ganes, i tan sols falta creuren's realment que això pot
tirar endavant que de ben segur, que ho farà. Tan sols cal això últim i
posar-nos ja mans a la obra.
Jo personalment no he volgut deixar mai res a mitges, així que si ara fa un
temps em vaig decidir finalment a participar activament en la construcció de
guifi.net és perquè crec possible poder-me implicar mínimament amb la feina
resultarà per a fer les coses ben fetes.

Us demano a tots doncs, que valoreu si això us és possible. En cas afirmatiu
doncs, tan sols ens cal una miqueta de determinació i la resta vindrà sol.
Aquesta determinació diria que la començarem a tenir el dia que ens coneguem, i
agafem consciència de que realment som molts els que tenim ganes de fer feina.
Per això considero important de no allargar massa la primera trobada. Però com
he dit abans, si aquesta kdd ha de ser ja en plan seriós, doncs cal que ens
posem tots les piles.

Salutacions!