Benvinguts a Ràdio Taradell on line a guifi.net. Espero escoltar-a ben
aviat per la xarxa.

Joan, esborro l'enllaç a dance.guifi.net de la meva pàgina i ja em direu
si doneu permís per posar un enllaç cap a la vostra de Ràdio Taradell.

Per cert, si li parles a algún veterà de Ràdio Taradell, suposo que s'en
recordaràn de la Xarxa Xemco (Xarxa d'emissores Municipals de la Comarca
d'Osona), promoguda a finals dels 80 desde Ràdio Taradell i de
l'informatiu en xarxa que vam fer desde Ràdio Taradell i en conexió de
toes les emissores municipals d'Osona (Manlleu, Montesquiu, Pista
d'Hostalets, Roda, delegació de Vic, R.Guia de Sant Bartomeu, Voltregà,
Ona Torelló ... tot centralitzat a Taradell)

Pep de la Torre