Bon dia,
doncs no acaba d'anar bé pq estem funcionant amb l'enllaç del campanar de
SBG. Ahir a la tarda vaig anar a comprovar la parabòlica d'Alpens i no s'ha
mogut,
i quan faig un SCAN només rebo les senyals de Sant Agustí. Aquest matí tot
anant
a la feina m'he acostat a mirar l'antena del Telecentre, i sembla que no
s'hagi mogut,
però des de baix al carrer no es pot assegurar.

Hi ha alguna possivilitat de verificar que aquesta antena emet senyal cap a
Alpens,
però que està mal encarada i per això no la rebem?

Fins ara.

El 10/04/07, Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Ah, jo ahir al vespre vaig veure que ja funcionava de nou, també
aproximadament des de mig dia. Encara sembla que va bé:
http://guifi.net/ca/node/4206

Imagino que algú o altre ho haurà resolt.