>En sami va fer el pressupost per alimentar un supernode
>http://guifi.net/ca/node/7962
>Diria que és la persona indicada per a aquest assumpte

quasi m'atraganto amb el bocata que estaba menjant...

es una burrada de presupost! em pensaba que seria mes barato... pero vaia per
costejarlo jo solet es imposible!!!

ara be... hi ha coses que jo no necesito i posiblement baixaria molt el
presupost
pero el preu de la placa solar A-55 es molt alt no?
Potser si es fes una compra conjunta seria mes barat i potser si es busques un
patrocinador que volgues ajudarnos tecnicament i despres fer publicitat amb les
instalacions de nodes amb sistema solar... pq no?

jo tinc el node alimentat amb corrent de casa, pero seria molt interesant com
una demostracio de supernode autosuficient experimental, si falla la cosa posso
el endoll i tirant, pero si funciona donaria experiencia

aixo si... el meu presupost no es molt alt

per cert... buscant info em trobo aquesta web

http://www.ecoinnova.com/index.php?cid=20030429182131&lang=es

hi ha un apartat de subvencions... pero porta a un domini caducat... :P
i si vaig a Ebay surten placas solars que estan be de preu... pero quina
potencia ha de tenir pel node?

saluts!!!