From: Jordi Blancafort <[EMAIL PROTECTED]>
Date: 26/04/2007 23:37
Subject: Re: [guifi-rdes] Curiositat: Montserrat
To: albert homs <[EMAIL PROTECTED]>

Hola a tots,Tema Montserrat que sembla que pot avançar!!

Us explico, Avui he tingut un primer contacte amb el Patronat de la Muntanya
(es l'ens que depent del departament de Presidencia de la Generalitat de
Catalunya i que gestiona tot el relacionat amb el Parc Natural, la relació
amb els anomenats Portals de Montserrat, que son els quatre pobles que tenen
part del seu municipi implicat amb la muntanya (Monistrol, Marganell, el
Bruc, Collbató).......)
He pogut parlar la persona que porta el dia a dia del patronat i justament
hi havia també una altra relacionada ambl 'ajuntament de marganell.
D'entrada la idea els hi ha semblat genial, la desconeixien, i sobretot
desde marganell que ja estan farts que Telefonica no els hi doni una bona
cobertura a tot el municipi.
Els hi he comentat que també iniciem contactes amb el consorci del Bages
Sud.
I la importancia d'un punt com elevat com Montserrat per tal de fer
coneccions amb Osona i Anoia a l'hora que Pentinar una part important del
Bages.

L'antena gran de comunicacions que existeix al costat de Sant Geroni la
gestiona Tradia i ja quan tot fos més concret valorariem on ens pot
interesar colocar-nos.

Llavors, passos a fer:
Posar-se en contacte amb el Gerent del Patronat, Sr. Aparicio, tinc mail i
telefon. Llavors aquestes dades les puc passar a la persona que realment li
pugui presentar el projecte, explicar perquè és un punt estrategic, i quines
opcions reals hi ha.

Jb amb guifi

albert te l'envio a tu per tal que en puguis fer la difusió necessaria a la
nostra llista com a la de guifi

El 02/04/07, albert homs <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Bé, ara vinc jo amb una de freda i una de calenta

Fa un temps (abans que comencéssim els de Manresa) el Ramon Navarro va fer
una prova d'enllaçar des de no se quina agulla de Montserrat cap a Manresa
amb resultats negatius. Parlant d'aquesta moguda em va dir que havien
demanat lo de l'antena i que no s'hi podia posar (li re envio aquest
missatge perquè ell ho confirmi, fa molts dies d'allò i la meva memòria es
curta)
La cosa calenta són les següents:
1-. Sabem que els radioafeccionats hi tenien alguna cosa (re envio el
missatge a en Joan Martinez que estava ficat en el tema aquest a veure si en
pot/vol esbrinar alguna cosa)
2-. Un company treballa a Montserrat (de currito no us penseu) hi potser
podria esbrinar alguna cosa d'aquell estri (també li he re enviat el
missatge

De tota manera no em faria cap il·lusió  sobre això,  Montserrat és molt
Montserrat i amb la feinada que van tenir a desmuntar tot el que hi havia
d'antenes abans per a muntar el pepino que hi ha ara segur que no deixaran
ni que ens hi acostem :(

El 02/04/07, Xavier Martinez Lladó < [EMAIL PROTECTED]> ha
escrit: