Hola Joan,

En/na Joan T. ha escrit:
Hola,

he entrat a guifi.net i he creat un nou node a Perafort, comarca del
Tarragonès. El nom és PRFCalFuster.
No ho puc mirar ja que la web ha caigut.
Mirant el que hi ha a la vora, he vist que hi ha un altre node a Reus,
funcionant i amb visibilitat (segons els perfils). Es troben a uns 14
km.

El problema de tot això és que jo sóc tot voluntat, però 0 en capacitat
tècnica. Què hauria de fer, ara?. Hi ha algun grup de savis a les
comarques Tarragonès - Baix Camp que em pugui donar un cop de mà?. No
tinc cap problema en que el meu node funcioni permanentment i serveixi
per estendre la xarxa. Des de Perafort es pot anar tirant Francolí
amunt, cap a l'Alt Camp (només caldria un saltiró per sobre el Coll de
Lilla per enganxar amb Montblanc, Forés - prop de Ciutadilla -) o bé es
pot fer tirar pels municipis del litoral del Tarragonès cap al Penedès.

Bé, resumint tot aquest rotllo ... algú de les comarques de Tarragona
m'ajudaria a continuar?.
Aquí a la llista no tenim cap problema en ajudar-te. Jo estic "a prop" (L'Argentera), a més estic a punt d'engegar el supernode de l'Argentera. Et puc ajudar en el que necessitis.
No he parlat de res de tot això amb l'Ajuntament. Això és un problema?.
Hi he de parlar abans?. És millor que hi parli a fets consumats?.
Això no és necessari ja que guifi és realitza de manera altruista i l'administració pública, si vol, s'hi adjunta.
Merci.

Joan T.
Eugeni.
L'Argentera (Baix Camp).